Laden Evenementen
  • Dit evenement is voorbij.

Digitaal klantcontact

Door de coronacrisis wordt er steeds meer service op afstand verleend en dan is het hebben van een goed klantinzicht onmisbaar. Direct en persoonlijk klantcontact is zeer profijtelijk als het gebaseerd is op de juiste klantgegevens.

Ook is er vanuit de directiekamers veel meer belangstelling voor het klantcontactcenter. Directies willen nu nog veel meer dan voorheen weten wat er speelt onder de klanten en zitten echt te wachten op grondige rapportages die verder gaan dan een AHT, first-time fix etc. Een mooie kans om als contactcenter je waarde te laten zien gezien je veel klantdata hebt!

Klantdata

Tijdens deze KSF-webinar geeft Robert Feltzer van LynqID aan welke klantgegevens relevant kunnen zijn en hoe je het klantbeeld op kunt bouwen.

Meer evenementen

Bekijk volledige agenda
Klantgericht communiceren
19 apr

Door Customer Talk in

Training: Klantgericht communiceren

Bekijk evenement:
participatie-betrokkenheid
19 apr

Door Citisens in

Online cursus: Vergroot betrokkenheid

Bekijk evenement:
Robotisering in de overheid
20 apr

Door CKC Seminars in

Robotisering in de overheid

Bekijk evenement:
Contact