Laden Evenementen
  • Dit evenement is voorbij.

Effecten op klantcontact

Hoe ga jij als klantcontactverantwoordelijke om met de effecten van de coronacrisis op klantcontact? Hoe groot is de impact op HR, kanaalvolumes en de waarde van het vak? Welke tips en uitdagingen zijn er?

De KSF en stichting KIRC brengen via diverse peilingen in kaart hoe het de sector tot nu toe vergaat in deze tijd.

Onderzoeksresultaten

Tijdens deze webinar delen Geeske te Gussinklo, directeur KSF, en Cris Donze, manager Stichting KIRC, de allernieuwste onderzoeksresultaten en wat dit betekent voor klantcontact.

Primeur inzichten uit de peilingen.

Vier hoofpunten hebben de aandacht:

  • Contactvolumes; thuiswerken, contactkanalen, uitdagingen voor techniek en data veiligheid
  • Leiderschap en HR in tijden van corona; afschalen of opschalen, digitale werving en selectie, QM en het coachen en motiveren van medewerkers op afstand
  • Anderhalvemetereconomie voor klantcontact
  • De waarde en de verandering van het werken in klantcontact.

Inspiratie

Laat je inspireren, krijg insights om je voor te bereiden op het nu en op de toekomst en neem deel. Deel je brandende vragen via het aanmeldformulier zodat je met voldoende inspiratie en uitgangspunten weer aan het werk kunt gaan.

Tags

Tip

Bekijk ook congressen, symposia, seminars en masterclasses op congresagenda.nl

Meer evenementen

Bekijk volledige agenda
customer-experience-2022
7 sep

Door Beeckestijn Business School in

Customer experience trends & winners 2022

Bekijk evenement:
Mens-Centraal-Congres
8 sep

Door Rijksoverheid in

Mens Centraal Congres

Bekijk evenement:
Citymarketing Arnhem - Foto door Marco Derksen
8 sep

Door Casto Communicatie in

Masterclass Citymarketing

Bekijk evenement:
Contact