Laden Evenementen
  • Dit evenement is voorbij.

Effecten op klantcontact

Hoe ga jij als klantcontactverantwoordelijke om met de effecten van de coronacrisis op klantcontact? Hoe groot is de impact op HR, kanaalvolumes en de waarde van het vak? Welke tips en uitdagingen zijn er?

De KSF en stichting KIRC brengen via diverse peilingen in kaart hoe het de sector tot nu toe vergaat in deze tijd.

Onderzoeksresultaten

Tijdens deze webinar delen Geeske te Gussinklo, directeur KSF, en Cris Donze, manager Stichting KIRC, de allernieuwste onderzoeksresultaten en wat dit betekent voor klantcontact.

Primeur inzichten uit de peilingen.

Vier hoofpunten hebben de aandacht:

  • Contactvolumes; thuiswerken, contactkanalen, uitdagingen voor techniek en data veiligheid
  • Leiderschap en HR in tijden van corona; afschalen of opschalen, digitale werving en selectie, QM en het coachen en motiveren van medewerkers op afstand
  • Anderhalvemetereconomie voor klantcontact
  • De waarde en de verandering van het werken in klantcontact.

Inspiratie

Laat je inspireren, krijg insights om je voor te bereiden op het nu en op de toekomst en neem deel. Deel je brandende vragen via het aanmeldformulier zodat je met voldoende inspiratie en uitgangspunten weer aan het werk kunt gaan.

Meer evenementen

Bekijk volledige agenda
Informatie en ICT
1 mrt

Door Academy for Information & Management in

In-company leertafel; Informatie en ICT voor managementteams

Bekijk evenement:
Customer Experience
3 mrt

Door Beeckestijn Business School in

Richting geven aan CX in een internationale context

Bekijk evenement:
Digitalisering
4 mrt

Door Nyenrode Business Universiteit in

Masterclass Digitaal leiderschap bij de overheid

Bekijk evenement:
Contact