Laden Evenementen

Samenwerking

Een goede samenwerking tussen de klantenservice en afdeling marketing is een onmisbare schakel binnen iedere organisatie. In werkelijkheid blijkt dit vaak niet het geval. Afdelingen hebben onvoldoende kennis en inzichten in elkaars werkzaamheden waardoor gewenste resultaten uitblijven.

Klantbediening

Tijdens deze fysieke workshop gaat de afdeling klantenservice en de afdeling marketing met elkaar op zoek naar hoe de samenwerking kan worden geoptimaliseerd ter verbetering van de klantbediening. Aan de hand van stellingen en vragen zorgt Wim Geerdink voor inzichten bij de klantcontactmanager/directeur en de marketingmanager/directeur.

Deelname aan deze workshop is enkel mogelijk als een tweetal collega’s van dezelfde organisatie. Iemand die verantwoordelijk is voor het klantcontact en iemand die verantwoordelijk is voor marketing.

Meer evenementen

Bekijk volledige agenda
customer-experience-2022
7 sep

Door Beeckestijn Business School in Doorn

Customer experience trends & winners 2022

Bekijk evenement:
Mens-Centraal-Congres
8 sep

Door Rijksoverheid in Doorn

Mens Centraal Congres

Bekijk evenement:
Citymarketing Arnhem - Foto door Marco Derksen
8 sep

Door Casto Communicatie in Doorn

Masterclass Citymarketing

Bekijk evenement:
Contact