Laden Evenementen
  • Dit evenement is voorbij.

Samenwerking

Een goede samenwerking tussen de klantenservice en afdeling marketing is een onmisbare schakel binnen iedere organisatie. In werkelijkheid blijkt dit vaak niet het geval. Afdelingen hebben onvoldoende kennis en inzichten in elkaars werkzaamheden waardoor gewenste resultaten uitblijven.

Klantbediening

Tijdens deze fysieke workshop gaat de afdeling klantenservice en de afdeling marketing met elkaar op zoek naar hoe de samenwerking kan worden geoptimaliseerd ter verbetering van de klantbediening. Aan de hand van stellingen en vragen zorgt Wim Geerdink voor inzichten bij de klantcontactmanager/directeur en de marketingmanager/directeur.

Deelname aan deze workshop is enkel mogelijk als een tweetal collega’s van dezelfde organisatie. Iemand die verantwoordelijk is voor het klantcontact en iemand die verantwoordelijk is voor marketing.

Meer evenementen

Bekijk volledige agenda
data-driven-marketing
8 dec

Door FrankWatching in Doorn

Data-driven marketing (basis)

Bekijk evenement:
de-beste-werkplek-voor-klantcontactmedewerkers
8 dec

Door Klantenservice Federatie (KSF) in Doorn

De beste werkplek voor klantcontactmedewerkers

Bekijk evenement:
Inclusief-onderzoek
15 dec

Door Gebruiker Centraal in Doorn

Het belang van inclusief onderzoek

Bekijk evenement:
Contact