Laden Evenementen

Verbeterde dienstverlening

Dienstverlening is altijd in ontwikkeling. Door mensen actief te bevragen naar hun ervaringen met overheidsdiensten, krijg je inzicht in knelpunten en zicht op verbeterkansen. Hoe haal je op een efficiënte manier feedback op? Wanneer doe je dit kwalitatief en wanneer kwantitatief? Hoe zorg je ervoor dat feedback leidt tot continue verbetering van dienstverlening?

Direct Duidelijk Tour

De Nederlandse samenleving is divers en publieke organisaties hebben contact met veel verschillende mensen. Hoe zorg je voor duidelijke taal? Hoe maak je jouw communicatieboodschap inclusief en dus begrijpelijk voor iedereen?

Deze – en meer – onderwerpen komen aan bod in de Direct Duidelijk Tour: een serie online bijeenkomsten over duidelijke, inclusieve en bruikbare overheidscommunicatie.

De webinars zijn gericht op communicatieadviseurs, redacteuren en alle andere professionals die zich inzetten voor betere communicatie en dienstverlening vanuit de overheid (en dus uiteraard ook vanuit uitvoeringsorganisaties).

Meer evenementen

Bekijk volledige agenda
Citymarketing
16 mei

Door Het Netwerk Citymarketing in

Nationaal Congres Citymarketing 2022

Bekijk evenement:
Veranderkunde
17 mei

Door ManagementBoek in

Collegereeks: Veranderkunde

Bekijk evenement:
churn-door-middel-van-data-science
18 mei

Door Beeckestijn Business School in

Churn voorspellen en verlagen d.m.v. data science

Bekijk evenement:
Contact