Laden Evenementen
  • Dit evenement is voorbij.

Jumbo is hard op weg één van de meest klantgerichte bedrijven van Nederland te worden. Een doelstelling waar we allemaal wel naar streven maar dat lijkt nog niet zo eenvoudig te zijn.

Strategie

Een mooie strategie, bedacht door de directie, wordt door de afdeling klantcontact dagelijks in de praktijk te getoetst. Toch blijkt het voor veel klantcontactmanagers een uitdaging om de eigen organisatie te voeden met de inzichten, ervaringen en tips die elke dag weer worden opgedaan. Silovorming, de waan van de dag, incidenten en operationele uitdagingen, het blijken lastig te nemen barrières.

Echte klantervaringen

Marcia van den Berg is verantwoordelijk voor het Jumbo Service Center. Zij deelt de ervaringen die zij opdoet in deze reis. Uitdagingen en situaties die voor veel klantcontactmanagers herkenbaar zullen zijn én waar tijdens deze sessie dieper op wordt ingaan. We staan toch allemaal te popelen onze organisatie nog meer te voeden met échte klantervaringen en onze rol als aanjager van een klantgerichte cultuur verder uit te bouwen?

Expertsessie klantcontact

Deze KSF Expertsessie leiderschap is bedoeld voor leidinggevenden binnen klantcontact en het wordt een lekker interactieve werksessie. Niet alleen leer je van de ervaringen van Marcia, maar ook kan je elkaar helpen tot effectieve en concreet uitvoerbare acties te komen. Acties waarmee je, de volgende dag, direct mee aan de slag kunt.

Tags

Tip

Bekijk ook congressen, symposia, seminars en masterclasses op congresagenda.nl

Meer evenementen

Bekijk volledige agenda
Sleutelfiguren bij ontwikkeling
1 dec

Door Gebruiker Centraal in Veghel

Je doelgroep écht bereiken? Maak gebruik van sleutelfiguren

Bekijk evenement:
data-driven-marketing
8 dec

Door FrankWatching in Veghel

Data-driven marketing (basis)

Bekijk evenement:
de-beste-werkplek-voor-klantcontactmedewerkers
8 dec

Door Klantenservice Federatie (KSF) in Veghel

De beste werkplek voor klantcontactmedewerkers

Bekijk evenement:
Contact