Laden Evenementen

Travel Congress

Travel Congress is hét kennisevent waar de professionele reisbranche bij elkaar komt.

  • Kom in contact met professionals uit de reisbranche op C-level en management level en stel je eigen veelzijdige programma samen.
  • Investeer in jouw eigen professionele groei door kennis te vergaren en te delen met experts van binnen en buiten de reisbranche.
  • Je gaat naar huis vol inspiratie, nieuwe inzichten, contacten en handvatten die je vandaag de dag in kunt zetten binnen je eigen werkveld.

Adapting to change

Het thema van het Travel Congress 2023 is ‘Adapting to change’.
De wereld en daarmee de reisbranche is continu in verandering. De laatste jaren meer dan ooit. We leven in een disruptieve en onzekere tijd waarin we flexibiliteit en veerkracht moeten blijven tonen om er weer bovenop te komen, grip te behouden en tegelijkertijd betekenisvoller te zijn. Er is een hoopvolle toekomst als we spelen met de eindeloze mogelijkheden van technologie, nieuwe media en de metaverse.

Welke nieuwe verdienmodellen hebben we nodig en hoe spelen we in op het huidige consumentengedrag waar klanttevredenheid, personalisatie, gemak en comfort bovenaan staan en we daarnaast te maken hebben met privacy?

Ook aan intern veranderen ontkomen we niet. Een algemeen gedragen probleem is een tekort aan personeel, wat betekent dat we moeten blijven investeren in Human Capital.

Een greep uit het programma

In gesprek over de toekomst van toerisme voor be­stem­min­gen

Isabel Mosk, Destination Marketing Strategist, helpt met haar bedrijf Sherpa’s Stories (inter)nationale steden, regio’s en landen zich voor te bereiden op de toekomst en aan marketing te doen in het tijdperk waarin wij leven. Isabel wordt gezien als een vooruitstrevende denker binnen de reisindustrie.

Hoe gaan wij onze industrie ver­duur­za­men?

“In het Human to Human-tijdperk geloof ik dat – in tegenstelling tot wat vaak wordt gedacht – AI de persoonlijke, menselijke kennis en tact van reisbureaus niet kan vervangen. Het kan ons echter in staat stellen om de behoeften van onze klanten te voorspellen en ons het inzicht te geven om een ​​nog persoonlijkere en relevantere end-to-end vakantie-ervaring te bieden.” – Arjan Kers, Managing Director TUI Nederland & Voorzitter ANVR

De trein binnen Europa: waar liggen kansen en beperkingen?

Hessel Winkelman, Directeur en mede-eigenaar van Flywise Travel B.V., is al meer dan 12 jaar actief in de reisbranche. Onder de naam GreenCityTrip rijden zij nachttreinen naar een selectie van Europese bestemmingen. Na een jaar ervaring is het tijd om de balans om te maken en verder te kijken. Waar is GreenCityTrip tegen aan gelopen? En waar liggen nog meer mogelijkheden?

In gesprek over de toekomst van samenleving

Naast oprichter van de Young Lady Business Academy (non profit) en de social geëngageerde start up Buddybold, is Elske Doets 20 jaar eigenaar van Doets Reizen en schreef ze o.a het boek ‘Bloei . Ze heeft een onafhankelijke geest en een heldere blik op de toekomst van samenleving en economie Elske is steeds bereid moeilijke discussies over omstreden issues als klimaat en overtoerisme te initiëren, maar blijft tegelijkertijd gefocust op samenwerking, oplossingen en tempo.

De toekomst van Toerisme voor be­stem­min­gen

Ewout Versloot is socioloog en strateeg bij het Nederlands Bureau voor Toerisme en Congressen. Hij specialiseert zich in de veranderende wereld van toerisme, waardevol toerisme en de verduurzaming van de bestemming Nederland.

De wondere wereld van NFTs en Metaverse voor de vrije­tijd­s­eco­no­mie

Jan Scheele is sinds 2015 actief in de blockchain industrie. Naast Board Member van Blockchain Netherlands is hij Digital Leader bij het World Economic Forum, CEO van een blockchain scaleup en adviseur van talloze organisaties wereldwijd op gebied van DeFi, NFTs en Metaverse. Jan neemt je tijdens zijn sessie op het Travel congress mee in de wondere wereld van NFTs en de metaverse.

Het succesvolle herstel van Aruba in het tijdperk van COVID-19

Sharmin de Vries is PR Manager Benelux bij het EU-kantoor van the Aruba Tourism Authority in Den Haag. Als PR Manager is zij verantwoordelijk voor de algehele PR & (corporate) communicatie, mediarelaties, content management, evenals influencer en social media marketing.

Hoe Gen-Z het verschil Maakt

Duik in de wereld van de Gen-Z generatie en ga gezamenlijk op onderzoek uit hoe je hun harten een hoofden kunt raken. Omar Kbiri, Founder Maak, is iemand met een grote voorliefde voor het maken van verhalen of een verschil.

Bekijk het volledige programma van het Travel Congress 2023 hier.

Tags

Tip

Bekijk ook congressen, symposia, seminars en masterclasses op congresagenda.nl

Meer evenementen

Bekijk volledige agenda
data-driven-marketing
8 dec

Door FrankWatching in Utrecht

Data-driven marketing (basis)

Bekijk evenement:
de-beste-werkplek-voor-klantcontactmedewerkers
8 dec

Door Klantenservice Federatie (KSF) in Utrecht

De beste werkplek voor klantcontactmedewerkers

Bekijk evenement:
Inclusief-onderzoek
15 dec

Door Gebruiker Centraal in Utrecht

Het belang van inclusief onderzoek

Bekijk evenement:
Contact