Laden Evenementen

Service

Vaak werd service als een kostenpost gezien. Maar klanten zijn veeleisender geworden. En terecht. Inmiddels benoemen veel succesvolle organisaties service als een strategische waarde. Door de digitalisering en de opkomst van social media is service een pure noodzaak geworden. Reviews en recommandaties bepalen jouw toekomstige omzet. Service is het nieuwe verkopen. De juiste inzet van service in de praktijk betekent het grote verschil tussen winst en verlies.

De klant centraal

De klant centraal zetten in de serviceverlening, dat betekent service excellence in de praktijk. Maar wel op een passende wijze die rekening houdt met zowel kosten als en opbrengsten. Hoe doe je dat echter concreet? Dat leer je in de training ‘Service excellence in de praktijk’.

Service excellence in de praktijk

Na de training ‘Service excellence in de praktijk’ ben je weer helemaal up-to-date met de nieuwste ontwikkelingen en inzichten in het kwalitatief plannen en managen van de serviceaanpak van jouw organisatie. Je bent in staat om de gewenste aanpak voor service excellence praktisch en succesvol te realiseren. Op basis van een beproefde en praktische methodiek leer je hoe jezelf service excellence binnen jouw organisatie vorm kunt geven – en vooral hoe je klanten blij, tevreden en loyaler maakt.

In één dag leer en ervaar je:

  • inzicht te krijgen in de servicebehoefte en de werkwijze van je organisatie;
  • het belang van een uitzonderlijke klantbeleving en de financiële effecten van deze focus;
  • de belangrijkste uitdagingen van organisaties om klantbeleving centraal te zetten;
  • wat het werken met service excellence betekent voor managers en medewerkers;
  • een compacte serviceanalyse te maken van jouw organisatie;
  • de vergelijking van jouw service met die van andere organisaties met een maturity scan;
  • geld te verdienen met service excellence;
  • het ontwikkelen van een visie en een actieplan voor service excellence.

Meer evenementen

Bekijk volledige agenda
dienstverlening-en-communicatie
21 okt

Door Gebruiker Centraal in Leusden

Samen met jouw doelgroep werken aan duidelijke dienstverlening

Bekijk evenement:
Triple-E
25 okt

Door Academy for Information & Management in Leusden

Triple E: Expertise – Experience – Exchange

Bekijk evenement:
Strategisch informatiemanagement
1 nov

Door Academy for Information & Management in Leusden

Opleiding: Strategisch informatiemanagement (SIM)

Bekijk evenement:
Contact