Laden Evenementen
  • Dit evenement is voorbij.

Klantcontact digitaliseren

Nu fysiek klantcontact bij veel bedrijven onmogelijk is geworden, is het van groot belang om je klantrelaties te digitaliseren. En snel!

  • Hoe innoveer je je businessmodel in zeer korte tijd?
  • Wat kun je morgen al doen om contact met klanten te behouden?
  • Wat kun je leren van de meest inventieve bedrijven van dit moment?

Customer Experience

Je klantrelatie digitaliseren en innoveren: hoe doe je dat? Steven van Belleghem praat je bij in dit gratis live thuiswerkseminar van DenkProducties. In een interactief webinar gaat Van Belleghem in op drie thema’s:

  1. Digital Customer Experience: welke technologische ontwikkelingen versterken je klantrelatie?
  2. The offer you can’t refuse: hoe helpt technologie je in het maken van een onweerstaanbaar aanbod?
  3. Human touch: welke rol speelt menselijk contact in een digitaliserende organisatie?

Steven geeft je in 60 minuten veel praktische adviezen, altijd gebaseerd op zijn voortdurende onderzoek naar koplopers overal ter wereld. En moderator Ronnie Overgoor gaat met Steven in gesprek over vragen die jij als kijker aanlevert.

Meer evenementen

Bekijk volledige agenda
Klantcontact
9 apr

Door Klantenservice Federatie (KSF) in

Webinar: Effecten COVID-19 op klantcontact

Bekijk evenement:
Leiderschap
9 apr

Door Aedes in

Webinar: Leiderschap in disruptieve tijden #hoedan?

Bekijk evenement:
Copycat
9 apr

Door Dirkzwager in

Copycats op internet – wat kunt u doen?

Bekijk evenement:
Contact