- Dit evenement is voorbij.
SocialToday
SocialToday is hét event over social media-strategie, contentmarketing, targeting en analytics. Hoor de laatste trends en raak geïnspireerd door de beste cases van vooraanstaande bedrijven. Ontmoet meer dan 600 (online) professionals en leer van experts over effectieve storytelling en impactvolle campagnes.
TikTok
TikTok telt al 3,5 miljoen gebruikers in Nederland en tikt het wereldwijd Instagram-aantallen aan. Maar wat is TikTok? Wie maken er gebruik van? En vooral: wat kun je er als merk mee? Socialmedia-expert Kirsten Jassies legt in deze sessie uit hoe je echt goede content kunt maken voor TikTok, ook aan de hand van veel voorbeeldcases. Maar, alleen als je anders leert denken!
The social love story van McDonald’s
Liefde is… vermaken, verbinden en versieren. Hoe pakt McDonald’s dat aan op social media? Welke rol speelt content (zoals inhakers, re-grams, stickers & gifjes) in de funnel en hoe benut je dit optimaal voor het behalen van doelstellingen?
Vlak voor Valentijnsdag laten Annemiek Hollander en Margo van der Laan zien hoe McDonald’s samen met Blauw Gras alle doelen – van awareness tot conversie – behaalt via slim-creatieve socialmediacontent. Ontdek het liefdesverhaal van McDonald’s en haar fans.
Collega’s die enthousiast content delen over hun bedrijf. Is dat een naïeve droom van het bedrijf, een veredelde plicht voor de medewerker of een gezamenlijk doel waarin beide een klein zetje nodig hebben? Vincent Mirck en Jan van der Aa laten zien hoe VodafoneZiggo de medewerkers verleidt om actief te zijn op LinkedIn. Leer meer over radicale keuzes in contentmarketing, interne campagnes en het systeem LinkedIn Elevate.