Laden Evenementen
  • Dit evenement is voorbij.

SocialToday

SocialToday is hét event over social media-strategie, contentmarketing, targeting en analytics. Hoor de laatste trends en raak geïnspireerd door de beste cases van vooraanstaande bedrijven. Ontmoet meer dan 600 (online) professionals en leer van experts over effectieve storytelling en impactvolle campagnes.

Dagvoorzitter

Sophia Tienstra, dagvoorzitter tijdens The real impact of social, is media strateeg en ondernemende duizendpoot. Ze werkt als online media strateeg voor merken, artiesten en de overheid, zoals Nick & Simon, premier Mark Rutte (VVD) en Ministerie van Buitenlandse Zaken. Ook produceert Sophia commerciële branded video’s voor organisaties als Pampers en Bol.com en zet zij samenwerkingen op voor bekende influencers.

TikTok

TikTok telt al 3,5 miljoen gebruikers in Nederland en tikt het wereldwijd Instagram-aantallen aan. Maar wat is TikTok? Wie maken er gebruik van? En vooral: wat kun je er als merk mee? Socialmedia-expert Kirsten Jassies legt in deze sessie uit hoe je echt goede content kunt maken voor TikTok, ook aan de hand van veel voorbeeldcases. Maar, alleen als je anders leert denken!

The social love story van McDonald’s

Liefde is… vermaken, verbinden en versieren. Hoe pakt McDonald’s dat aan op social media? Welke rol speelt content (zoals inhakers, re-grams, stickers & gifjes) in de funnel en hoe benut je dit optimaal voor het behalen van doelstellingen?

Vlak voor Valentijnsdag laten Annemiek Hollander en Margo van der Laan zien hoe McDonald’s samen met Blauw Gras alle doelen – van awareness tot conversie – behaalt via slim-creatieve socialmediacontent. Ontdek het liefdesverhaal van McDonald’s en haar fans.

Online conversie

Tim Zuidgeest richtte Unravel Research op, een neuromarketingbureau dat merken helpt een kijkje te nemen in het brein van de consument. Hij spreekt over online conversie en usability, twee vakgebieden die zich bij uitstek lenen voor een psychologische bril.

Freddy Tratlehner is multi-disciplinair kunstenaar, muzikant en houdt van koken en eten. Op zijn Instagram maakt hij regelmatig in eigen stijl kookvideo’s genaamd Lekker Fred. In september 2019 is Freddy’s gelijknamige kookboek uitgekomen. Dit kookboek kwam als tweede binnen op de algemene bestsellerlijst en als eerste op de bestsellerlijst voor kookboeken.

Content delen

Collega’s die enthousiast content delen over hun bedrijf. Is dat een naïeve droom van het bedrijf, een veredelde plicht voor de medewerker of een gezamenlijk doel waarin beide een klein zetje nodig hebben? Vincent Mirck en Jan van der Aa laten zien hoe VodafoneZiggo de medewerkers verleidt om actief te zijn op LinkedIn. Leer meer over radicale keuzes in contentmarketing, interne campagnes en het systeem LinkedIn Elevate.

Meer evenementen

Bekijk volledige agenda
Veranderkracht
11 feb

Door A&O Fonds Gemeenten in Utrecht

Online festival: Summerschool 2020

Bekijk evenement:
NIMA Marketing Day
11 feb

Door NIMA in Utrecht

Nima Marketing Day 2020

Bekijk evenement:
Service Design Days
11 feb

Door Koos Service Design in Utrecht

Service Design Days

Bekijk evenement:
Contact