Laden Evenementen

Op 4 juni vindt, na een succesvolle eerste editie, de tweede editie van The Customer Forum plaats. Een exclusief Event voor Chief Customer Officers en vergelijkbare leiders in het vak. Op deze dag wordt de top van klantvriendelijk Nederland bij elkaar gebracht in de ontspannen ambiance van de SS Rotterdam. Een uniek concept met een inspirerend programma, geheel ingestoken op customer experience.

4 redenen om deel te nemen:

Klantvriendelijkste bedrijf van Nederland

Tijdens The Customer Forum wordt het Klantvriendelijkste Bedrijf van Nederland bekend gemaakt. Deze publieksprijs, ontstaan in 2007 naar aanleiding van het boek ‘Kloteklanten’, is een initiatief van SAMR.

Onafhankelijk conferentieprogramma

Een onafhankelijk conferentieprogramma met exclusieve content waarbij Gerrit Heijkoop zal optreden als dagvoorzitter en Gerrit Piksen, Senior Research Consultant bij SAMR, een van de inspirerende keynote sprekers is.

Effectief netwerken

Tijdens 1 to 1 meetings kun jij sparren met experts uit het vakgebied. Deze meetings zijn er op gericht om potentiële zakelijke partners te ontmoeten op basis van keuze in plaats van toeval.

Overnachten

Je overnacht op de SS Rotterdam en word voorzien van een luxe lunch, diner én ontbijt!

Meer evenementen

Bekijk volledige agenda
Communiceren op afstand met SH/D
4 jun

Door EventBrite in Rotterdam

Webinar: Communiceren op afstand met SH/D

Bekijk evenement:
Innovatie Customer Experience
4 jun

Door DenkProducties in Rotterdam

Thuiswerkseminar: Innovatie in Customer Experience

Bekijk evenement:
Internationaal opschalen
4 jun

Door Growth Hub in Rotterdam

Webinar: Scaling Internationally with Growth Hacking

Bekijk evenement:
Contact