Laden Evenementen
  • Dit event is voorbij.

The Customer Forum 2019 is een exclusief ‘invitation only’ conferentie met overnachting, voor bedrijven in Nederland die customer service hoog op de agenda hebben staan. Dit unieke event brengt heel klantvriendelijk Nederland bijeen in de ontspannen ambiance van SS Rotterdam in Rotterdam.

Vertegenwoordigers van de klantgerichte organisaties worden gratis in staat gesteld om hun kennis en netwerk te delen met vakgenoten. Het inspirerende programma is geheel ingestoken op customer experience.  Op 28 mei zullen o.a. Henk KievitHerman Toch en Tom Kikkert jou voorzien van handvatten om nog klantvriendelijker te worden.

Bekendmaking Klantvriendelijkste Bedrijf van Nederland

Tijdens het congres vindt het exclusieve awardsdiner van het Klantvriendelijkste Bedrijf van Nederland plaats en maken wij de winnaars van 2019 bekend. Gaat Coolblue voor het derde opeenvolgende jaar winnen of hebben we dit jaar een nieuwe winnaar? Ook worden de winnaars van acht branches bekroond (supermarkten, retail, energie, banken, telecom, leisure, verzekeraars en openbaar vervoer).

Exclusief voor Chief Customer Officers*

The Customer Forum is een exclusief event voor Chief Customer Officers en vergelijkbare beslissers.

Ben jij eindverantwoordelijk in klantcontact? Vraag dan een deelname aan!

Meer evenementen

Bekijk volledige agenda
hoe krijg je de belofte van AI werkend
28 mei

Door PvKO in Rotterdam

Hoe krijg je de belofte van AI werkend? 

Bekijk evenement:
Marketing Insights onderzoek en analytics
28 mei

Door MOA in Rotterdam

Marketing Insights, onderzoek en analytics

Bekijk evenement:
Klant energieke organisatie
28 mei

Door Beeckestijn Business School in Rotterdam

De klant energieke organisatie

Bekijk evenement:
Contact