Laden Evenementen
  • Dit evenement is voorbij.

The Customer Forum 2019 is een exclusief ‘invitation only’ conferentie met overnachting, voor bedrijven in Nederland die customer service hoog op de agenda hebben staan. Dit unieke event brengt heel klantvriendelijk Nederland bijeen in de ontspannen ambiance van SS Rotterdam in Rotterdam.

Vertegenwoordigers van de klantgerichte organisaties worden gratis in staat gesteld om hun kennis en netwerk te delen met vakgenoten. Het inspirerende programma is geheel ingestoken op customer experience.  Op 28 mei zullen o.a. Henk KievitHerman Toch en Tom Kikkert jou voorzien van handvatten om nog klantvriendelijker te worden.

Bekendmaking Klantvriendelijkste Bedrijf van Nederland

Tijdens het congres vindt het exclusieve awardsdiner van het Klantvriendelijkste Bedrijf van Nederland plaats en maken wij de winnaars van 2019 bekend. Gaat Coolblue voor het derde opeenvolgende jaar winnen of hebben we dit jaar een nieuwe winnaar? Ook worden de winnaars van acht branches bekroond (supermarkten, retail, energie, banken, telecom, leisure, verzekeraars en openbaar vervoer).

Exclusief voor Chief Customer Officers*

The Customer Forum is een exclusief event voor Chief Customer Officers en vergelijkbare beslissers.

Ben jij eindverantwoordelijk in klantcontact? Vraag dan een deelname aan!

Tags

Tip

Bekijk ook congressen, symposia, seminars en masterclasses op congresagenda.nl

Meer evenementen

Bekijk volledige agenda
verbindingsfestival-2022
7 jul

Door Acquire Publishing B.V. in Rotterdam

Verbindingsfestival 2022

Bekijk evenement:
Duurzame inzetbaarheid in klantcontact
7 jul

Door Klantenservice Federatie (KSF) in Rotterdam

De do’s en don’ts van het automatiseren van klantcontact

Bekijk evenement:
freelanceFest
8 jul

Door Fring.Work in Rotterdam

FreelanceFest

Bekijk evenement:
Contact