Laden Evenementen

The Customer Forum 2019 is een exclusief ‘invitation only’ conferentie met overnachting, voor bedrijven in Nederland die customer service hoog op de agenda hebben staan. Dit unieke event brengt heel klantvriendelijk Nederland bijeen in de ontspannen ambiance van SS Rotterdam in Rotterdam.

Vertegenwoordigers van de klantgerichte organisaties worden gratis in staat gesteld om hun kennis en netwerk te delen met vakgenoten. Het inspirerende programma is geheel ingestoken op customer experience.  Op 28 mei zullen o.a. Henk KievitHerman Toch en Tom Kikkert jou voorzien van handvatten om nog klantvriendelijker te worden.

Bekendmaking Klantvriendelijkste Bedrijf van Nederland

Tijdens het congres vindt het exclusieve awardsdiner van het Klantvriendelijkste Bedrijf van Nederland plaats en maken wij de winnaars van 2019 bekend. Gaat Coolblue voor het derde opeenvolgende jaar winnen of hebben we dit jaar een nieuwe winnaar? Ook worden de winnaars van acht branches bekroond (supermarkten, retail, energie, banken, telecom, leisure, verzekeraars en openbaar vervoer).

Exclusief voor Chief Customer Officers*

The Customer Forum is een exclusief event voor Chief Customer Officers en vergelijkbare beslissers.

Ben jij eindverantwoordelijk in klantcontact? Vraag dan een deelname aan!

Meer evenementen

Bekijk volledige agenda
Renee van Os
28 mei

Door Media Villa Arnhem in Rotterdam

Participatie met ‘unusual suspects’ via online kanalen

Bekijk evenement:
Foto credit Abi Ismail Unsplash
28 mei

Door FreedomLab in Rotterdam

Future Affairs #6 over GenZ: Hoe vormen emoji’s, Fortnite en de iPhone de volgende generatie?

Bekijk evenement:
Student achter laptop
28 mei

Door Upstream in Rotterdam

Webinar Social Media Analyse in het Hoger Onderwijs

Bekijk evenement:
Contact