Laden Evenementen

Social Service

Authentiek contact dat is wat klanten willen. Er is zoveel te kiezen, er zijn zoveel mogelijkheden. Het zorgt voor keuzestress in dit technologische tijdperk. De hamvraag is: hoe laat jíj mensen zien wat je waard bent? Geef je een duidelijk statement mee aan jouw team, is jouw missie onvervalst of ben je juist zoekende naar wat jouw service onderscheidend maakt?

CustomerFirst

Juist nu is verbinding overal én onmisbaar. Letterlijk maar ook figuurlijk, in de vorm van bruggen slaan, het voeren van een telefoongesprek of het aangaan van een relatie. Echt en oprecht contact maken dus. Ook dat kan gelukkig op meerdere manieren. Door je klanten een experience te bieden, middels goede klantenservice, met ondersteuning van technologie (AI) of op een dieper niveau via breinstimuli bijvoorbeeld.

Tijdens het Social Service Congres vindt ook het CustomerFirst Congres plaats. Het is mogelijk om sessies van beide events op 11 november te volgen.

Het programma wordt binnenkort bekend gemaakt.

Meer evenementen

Bekijk volledige agenda
Strategisch informatiemanagement
1 nov

Door Academy for Information & Management in Utrecht

Opleiding: Strategisch informatiemanagement (SIM)

Bekijk evenement:
zorg&ICT
2 nov

Door Jaarbeurs in Utrecht

Zorg & ICT

Bekijk evenement:
Verdraaide-organisaties
2 nov

Door Management Impact in Utrecht

Verdraaide organisaties

Bekijk evenement:
Contact