Laden Evenementen

Het is tijd om kleur te bekennen. Klanten willen meer en meer authentiek contact. Met keuzestress aan de orde van de dag tijdens dit technologische tijdperk is de hamvraag: hoe laat jij mensen zien wat je waard bent? Geef je een duidelijk statement mee aan jouw team, is jouw missie onvervalst of ben je juist zoekende naar wat jouw service onderscheidend maakt?

Verbinding is overal. Je kunt dit letterlijk opvatten door dingen aan elkaar te lijmen, hechten of koppelen, maar ook figuurlijk in de vorm van een brug slaan, het voeren van een telefoongesprek of het aangaan van een relatie. Echt contact maken dus. Ook dat kan gelukkig op meerdere manieren. Door je klanten een experience te bieden, middels goede klantenservice, met ondersteuning van technologie (AI) of op een dieper niveau via breinstimuli bijvoorbeeld.

Tijdens het Social Service Congres vindt ook het CustomerFirst Congres plaats. Het is mogelijk om sessies van beide events op 12 november te volgen.

Van identiteit naar betekenis

Tom Kikkert is een veelgevraagd spreker en adviseur op het gebied van de betekeniseconomie en de gevolgen hiervan voor bedrijven. Naast spreker en adviseur is Tom co-auteur van het boek ‘Duurzame businessmodellen‘. Tijdens zijn sessie gaat Tom ‘Van identiteit naar betekenis’.
Hoe bepaal je als organisatie je identiteit? En hoe maak je vervolgens de vertaling naar betekenis voor medewerkers en klanten. Aan de hand van de allerlaatste inzichten en praktijkvoorbeelden laat Tom zien welke stappen daarvoor gezet moeten worden als bedrijf of organisatie.

 

Digitaal klantcontact: gewoon beginnen!

Jerry Downing is Service Quality Manager bij Transavia.
Customer contact gaat over meer dan bereikbaarheid en de (digitale) kanalen die je daarvoor in kunt zetten. Klanten willen gehoord worden en hebben in hun contact met organisaties behoefte aan een menselijk geluid. Veel organisaties staren zich blind op (nieuwe) technologische oplossingen maar eerst moet de basis op orde zijn. Weten waar je merk voor staat en hoe je moet luisteren zijn daar belangrijke onderdelen van. Aan de hand van praktijkvoorbeelden vertelt Jerry in zijn sessie ‘Digitaal klantcontact: gewoon beginnen!’ o.a. over empathie in digitaal klantcontact en geeft tips hoe je deze met elkaar verbindt.

Digitaal tijdperk

Ook Arne Keuning staat op het digitale podium en is samen met Rinus Verhart dagvoorzitter van het Social Service Congres. Als strategisch adviseur werkt Arne Keuning aan vraagstukken rondom digitale transformatie van organisaties, digitalisering van processen en de implementatie van efficiënt en persoonlijk digitaal klantcontact in het digitale tijdperk.

Met Ernst-Jan Kruize schrijft hij aan het ‘Handboek Digitaal Klantcontact‘. Samen met BBP Media organiseerde Arne Keuning ook zeven jaren achtereen het Social Service Congres.

Anders kijken

Paul Smit, filosoof en cabaretier, verzorgt 22 september een van de keynotes van het Social Service / CustomerFirst Congres 2020. Hij gaat in zijn show ‘Anders Kijken’ op humoristische wijze in op de werking van ons brein. Hoe kun je de verbinding met collega’s en klanten vergroten en wat maakt dat het hebben van verbinding zorgt voor meer productiviteit, meer geluk en meer passie.

 

 

Tijdens deze coronacrisis zitten veel mensen in een lockdown, communiceren we via beeldschermen met elkaar en moeten we anderhalve meter afstand houden. Hierdoor raken veel mensen geestelijk uit balans en voelen mensen zich depressief en gestrest. Het is namelijk totaal onnatuurlijk. Een mens hoort andere mensen te ontmoeten en in verbinding en vertrouwen met elkaar samen te zijn.

Customer Support

Victoria van Keulen, voormalig Customer Support Center manager van IKEA Nederland, vertelt hoe ze met haar team is omgegaan met de stijgende volumes die de multichannel transformatie van IKEA met zich meebrengt. De oplossing is niet meer mensen aannemen maar wel om dingen anders te doen; met een helder plan, sterke beïnvloeding van de rest van de organisatie en digitale tools. Zo ontstaat er ruimte voor wat echt belangrijk is.​

                      Connecting your world

Met ‘Connecting your world’ als purpose is verbinden het bestaansrecht van Schiphol: Nederland zo goed mogelijk verbinden met de rest van de wereld, om zo bij te dragen aan de welvaart en het welzijn in Nederland en daarbuiten. Om passagiers die via Schiphol reizen een optimale en consistente beleving te bieden is ook verbinding nodig. Berend-Jan Rietveld vertelt in deze sessie hoe zij met alle partners zoals luchtvaartmaatschappijen, winkels, douane en security samenwerken aan het passagiersproces.

Digital Identity

Tijdens het Social Service Congres spreken inspirerende en inhoudelijke sprekers over Digital Identity. Deze dag is interessant voor:

  • Customer Experience leiders
  • Customer data and analytics managers
  • Customer relationship managers (CRM)
  • Customer service en support managers
  • Customer Journey managers
  • Contact Center managers
  • Webcare managers
  • Directeuren customer strategy
  • Community Managers
  • Marketing Managers
  • Customer Engagement Manager
  • Customer Contact Manager

Bekijk hier het hele programma. 

Meer evenementen

Bekijk volledige agenda
leidinggeven aan topteams
29 okt

Door ManagementBoek in

Seminar: Leidinggeven aan topteams

Bekijk evenement:
klantreis-gemeenten
29 okt

Door Upstream in

Online sessie: Perfecte klantreis

Bekijk evenement:
5 nov

Door DenkProducties in

True Skills Course

Bekijk evenement:
Contact