Laden Evenementen

Het is tijd om kleur te bekennen. Klanten willen meer en meer authentiek contact. Met keuzestress aan de orde van de dag tijdens dit technologische tijdperk is de hamvraag: hoe laat jij mensen zien wat je waard bent? Geef je een duidelijk statement mee aan jouw team, is jouw missie onvervalst of ben je juist zoekende naar wat jouw service onderscheidend maakt?

Van identiteit naar betekenis

Tom Kikkert is een veelgevraagd spreker en adviseur op het gebied van de betekeniseconomie en de gevolgen hiervan voor bedrijven. Naast spreker en adviseur is Tom co-auteur van het boek ‘Duurzame businessmodellen‘. Tijdens zijn sessie gaat Tom ‘Van identiteit naar betekenis’.
Hoe bepaal je als organisatie je identiteit? En hoe maak je vervolgens de vertaling naar betekenis voor medewerkers en klanten. Aan de hand van de allerlaatste inzichten en praktijkvoorbeelden laat Tom zien welke stappen daarvoor gezet moeten worden als bedrijf of organisatie.

Digitaal klantcontact: gewoon beginnen!

Jerry Downing is Service Quality Manager bij Transavia.
Customer contact gaat over meer dan bereikbaarheid en de (digitale) kanalen die je daarvoor in kunt zetten. Klanten willen gehoord worden en hebben in hun contact met organisaties behoefte aan een menselijk geluid. Veel organisaties staren zich blind op (nieuwe) technologische oplossingen maar eerst moet de basis op orde zijn. Weten waar je merk voor staat en hoe je moet luisteren zijn daar belangrijke onderdelen van.
Aan de hand van praktijkvoorbeelden vertelt Jerry in zijn sessie ‘Digitaal klantcontact: gewoon beginnen!’ o.a. over empathie in digitaal klantcontact en geeft tips hoe je deze met elkaar verbindt.

Digital Identity

Tijdens het Social Service Congres spreken inspirerende en inhoudelijke sprekers over Digital Identity, kun je netwerken met leiders uit het vakgebied én krijg je een geheel verzorgde lunch. Deze dag is interessant voor:

  • Customer Experience leiders
  • Customer data and analytics managers
  • Customer relationship managers (CRM)
  • Customer service en support managers
  • Customer Journey managers
  • Contact Center managers
  • Webcare managers
  • Directeuren customer strategy
  • Community Managers
  • Marketing Managers
  • Customer Engagement Manager
  • Customer Contact Manager

Meer evenementen

Bekijk volledige agenda
Veranderkracht
12 nov

Door A&O Fonds Gemeenten in Utrecht

Online festival: Summerschool 2020

Bekijk evenement:
NIMA Marketing Day
12 nov

Door NIMA in Utrecht

Nima Marketing Day 2020

Bekijk evenement:
Service Design Days
12 nov

Door Koos Service Design in Utrecht

Service Design Days

Bekijk evenement:
Contact