Laden Evenementen

Wie de Netflix-film The Social Dilemma heeft gezien, kent ook de uitdagingen rondom de inzet van sociale klantcontactkanalen m.b.t. ethiek en privacy.

Hoe bepaal jij je social service kanaalstrategie? Hoe zorg je voor de juiste balans tussen efficiency, privacy, ethiek en persoonlijk klantcontact?

Neem deel aan deze inspirerende round table-sessie van de Klantenservice Federatie. Hierin ga je o.a. in gesprek met klantcontact-, social service-, data- en channelmanagers over data- en kanaalgebruik m.b.t. ethiek en privacy en de do’s en dont’s hierbij.

Meer evenementen

Bekijk volledige agenda
Strategisch informatiemanagement
1 aug

Door Academy for Information & Management in

Opleiding: Strategisch informatiemanagement (SIM)

Bekijk evenement:
hybride-klantcontactorganisatie
2 sep

Door Klantenservice Federatie (KSF) in

Leidinggeven aan een hybride klantcontactorganisatie

Bekijk evenement:
Veranderkunde
6 sep

Door ManagementBoek in

Collegereeks: Veranderkunde

Bekijk evenement:
Contact