Laden Evenementen
  • Dit evenement is voorbij.

Wie de Netflix-film The Social Dilemma heeft gezien, kent ook de uitdagingen rondom de inzet van sociale klantcontactkanalen m.b.t. ethiek en privacy.

Hoe bepaal jij je social service kanaalstrategie? Hoe zorg je voor de juiste balans tussen efficiency, privacy, ethiek en persoonlijk klantcontact?

Neem deel aan deze inspirerende round table-sessie van de Klantenservice Federatie. Hierin ga je o.a. in gesprek met klantcontact-, social service-, data- en channelmanagers over data- en kanaalgebruik m.b.t. ethiek en privacy en de do’s en dont’s hierbij.

Meer evenementen

Bekijk volledige agenda
Triple-E
25 okt

Door Academy for Information & Management in

Triple E: Expertise – Experience – Exchange

Bekijk evenement:
Strategisch informatiemanagement
1 nov

Door Academy for Information & Management in

Opleiding: Strategisch informatiemanagement (SIM)

Bekijk evenement:
zorg&ICT
2 nov

Door Jaarbeurs in

Zorg & ICT

Bekijk evenement:
Contact