Laden Evenementen

Digitalisering

Door de digitalisering en de opkomst van social media is service een pure noodzaak geworden. Reviews en recommandaties bepalen jouw toekomstige omzet. Service is het nieuwe verkopen. De juiste inzet van service in de praktijk betekent het grote verschil tussen winst en verlies.

De klant centraal

De klant centraal zetten in de serviceverlening, dat betekent service excellence in de praktijk. Maar wel op een passende wijze die rekening houdt met zowel kosten als en opbrengsten. Hoe doe je dat echter concreet? Dat leer je in de training ‘Service excellence in de praktijk’.

Service Excellence

Na de training ‘Service excellence in de praktijk’ ben je weer helemaal up-to-date met de nieuwste ontwikkelingen en inzichten in het kwalitatief plannen en managen van de serviceaanpak van jouw organisatie. Je bent in staat om de gewenste aanpak voor service excellence praktisch en succesvol te realiseren. Op basis van een beproefde en praktische methodiek leer je hoe jezelf service excellence binnen jouw organisatie vorm kunt geven – en vooral hoe je klanten blij, tevreden en loyaler maakt.

“Service Excellence is het vermogen van organisaties om op consistente wijze enthousiaste klanten met een emotionele binding te realiseren – dit door ze een persoonlijke en uitzonderlijk positieve beleving te bieden.” Eric de Haan en Jean-Pierre Thomassen, auteurs van het boek ‘Service Excellence’.

Meer evenementen

Bekijk volledige agenda
digitaal communiceren
5 okt

Door Digital Wednesday in Leusden

Digitaal Communiceren tijdens COVID-19

Bekijk evenement:
Innovatie NZA
5 okt

Door Nederlandse Zorgautoriteit in Leusden

NZa InnovatieFest – geannuleerd

Bekijk evenement:
Innovatie in crisistijd - Webinar
5 okt

Innoveren in crisistijd – Webinar Patrick van der Pijl

Bekijk evenement:
Contact