Laden Evenementen
  • Dit evenement is voorbij.

Klanten

Alleen klanten kunnen je door de crisis helpen. Zij zijn de enigen die voor inkomsten zorgen, nu en in de toekomst. Jos Burgers bespreekt in dit webinar wat je kunt doen om te zorgen dat klanten voor je kiezen en dat blijven doen.

Klantgerichtheid & Marketing

Jos Burgers is de meester van de eye-openers over het belangrijkste bezit van je organisatie: de klanten. Hij is dé expert in Nederland op het gebied van klantgerichtheid en marketing. Hij houdt ongeveer 200 presentaties per jaar over dit onderwerp en schreef er diverse boeken over zoals o.a. ‘Thuis ben ik niet zo leuk‘.

Waardevol

Zijn presentatie bestaat uit drie blokken:

  • Waarom je eerst jezelf moet helpen voordat je klanten helpt
  • Hoe je waardevol blijft voor klanten
  • Wat kun je doen om het aantal concurrenten te verminderen?

In elk blok komen kijkersvragen aan bod. Je kunt vooraf vragen insturen en de beste vragen worden door Jos live beantwoord!

Let op: normaal gesproken zijn de Thuiswerkseminars Live van Denk Producties op donderdag, maar bij uitzondering is dit seminar op dinsdag.

Tags

Tip

Bekijk ook congressen, symposia, seminars en masterclasses op congresagenda.nl

Meer evenementen

Bekijk volledige agenda
data-driven-marketing
8 dec

Door FrankWatching in

Data-driven marketing (basis)

Bekijk evenement:
de-beste-werkplek-voor-klantcontactmedewerkers
8 dec

Door Klantenservice Federatie (KSF) in

De beste werkplek voor klantcontactmedewerkers

Bekijk evenement:
Inclusief-onderzoek
15 dec

Door Gebruiker Centraal in

Het belang van inclusief onderzoek

Bekijk evenement:
Contact