Laden Evenementen
  • Dit evenement is voorbij.

Wil jij ook klanten winnen?

De positie van bestaande én toekomstige klanten is in de online wereld van nu sterker dan ooit. Dit heeft impact op de manier van zakendoen, klantenwerving – en binding.

Tijdens dit avondseminar kijken 3 klantenkenners van formaat op hun eigen wijze naar succesvol zakendoen in een wereld waarin de klant steeds meer echte aandacht eist.

Ze reiken je de tools aan om jouw extreem klantgerichte aanpak (verder) te ontwikkelen en je commerciële technieken en vaardigheden aan te scherpen. Je krijgt volop praktische tips om meteen toe te passen en raakt geïnspireerd door aansprekende praktijkvoorbeelden.

Sprekers seminar Klanten Winnen

Jos Burgers is marketingman in hart en nieren. Met ongeveer tweehonderd presentaties per jaar is Jos Burgers een veelgevraagd spreker. Zijn boeken, zoals ‘Eén fan per dag‘, vormen daarvoor de basis. Hij houdt zijn publiek een spiegel voor en laat mensen anders kijken naar hun werk. Humor is daarbij een belangrijk wapen, evenals het gebruik van praktijkvoorbeelden.

Als expert in eigentijdse klantrelaties helpt Daniëlle de Jonge professionals en ondernemers om zakelijk onweerstaanbaar aantrekkelijk te zijn. De stijl van haar presentaties, workshops en boeken, waaronder ‘Extreem klantgericht‘, is nuchter, heel erg praktisch en met humor. Het doel: klanten helpen zich onderscheidend te profileren en op doeltreffende wijze klanten te vinden en houden.

Judith Smits is netwerkexpert, spreker en auteur van ‘De FUNfactor‘. Zij presenteert vol fun De Netwerkshow: een wervelende, interactieve show vol energie & entertainment waarin mensen op een leuke manier nieuwe contacten leggen en kennis opdoen over on- en offline netwerken.

Klanten winnen

Wat gaat er gebeuren tijdens deze speciale avond? Je leert over:

  • Fan zijn van jouw klanten
  • Stoppen met verkopen
  • On- en offline netwerken met FUN

Alles bij elkaar een ideale formule voor commercieel succes. Zo word ook jij zakelijk onweerstaanbaar aantrekkelijk in alle opzichten.

Boeken over klanten

Meer evenementen

Bekijk volledige agenda
Veranderkunde
17 mei

Door ManagementBoek in Bunnik

Collegereeks: Veranderkunde

Bekijk evenement:
churn-door-middel-van-data-science
18 mei

Door Beeckestijn Business School in Bunnik

Churn voorspellen en verlagen d.m.v. data science

Bekijk evenement:
data-driven-marketing
19 mei

Door FrankWatching in Bunnik

Data-driven marketing (basis)

Bekijk evenement:
Contact