Laden Evenementen

Robotisering

CKC Seminars organiseert de 2e editie van het congres Robotisering in de Overheid. Een uniek congres voor en door iedereen die zich bezig houdt met vraagstukken rondom robotisering, RPA en AI in de overheid. Gericht op Gemeentesecretarissen, Directeuren, CIO’s, informatie- en Innovatiemanagers en Bestuurders. Werkzaam in de centrale overheid, decentrale overheid, landelijke overheden en woningcorporaties.

Digitale transformatie

Ontwikkelingen en toepassingen van artificiële intelligentie, machine learning en robotisering zijn sinds enkele jaren in een stroomversnelling terecht gekomen. Onduidelijk is nog wat de precieze impact gaat zijn op mens en werk, maar zeker is dat onze manier van werken ingrijpend gaat veranderen.
In de transformatie naar (meer) digitaal georiënteerde en wendbare organisaties zijn innovaties in het vakgebied van robotisering en AI onontkomelijk. Idealiter nemen ‘bots’ eenvoudige taken over, zodat werknemers zich op complexe zaken kunnen richten. 3

Invloed op de organisatie

Maar hoe bereid je je voor op deze ontwikkelingen, waarvan nog niet bekend is waar ze exact toe leiden? Hoe realiseer je een betere dienstverlening en datakwaliteit, maar lagere administratieve lasten? Hoe kun je maximaal waarde toevoegen maar blijf je in control? Hoe wegen we de voor- en nadelen ten opzichte van elkaar? Welke invloed heeft het op de inrichting van je organisatie en de ambtenaren zelf?

Praktijkcase

Heb je een inspirerende praktijkcase op het gebied van robotisering en ben je werkzaam in de overheid? Stuur deze in voor 17 januari. Bekijk hier de voorwaarden.

Meer evenementen

Bekijk volledige agenda
hoe krijg je de belofte van AI werkend
2 apr

Door PvKO in Bussum

Hoe krijg je de belofte van AI werkend? 

Bekijk evenement:
Marketing Insights onderzoek en analytics
2 apr

Door MOA in Bussum

Marketing Insights, onderzoek en analytics

Bekijk evenement:
Klant energieke organisatie
2 apr

Door Beeckestijn Business School in Bussum

De klant energieke organisatie

Bekijk evenement:
Contact