Laden Evenementen

Customer Experience

In deze clinic brengt Rien Brus een verhaal uit de praktijk over de hobbelige weg en transformatie met vallen en opstaan van product naar klantenbedrijf.

Hij geeft voorbeelden van overeenkomsten en verschillen als het gaat over het creëren van een waardevolle customer experience in een internationale context. Zijn er verschillen tussen landen, mensen en culturen als het gaat over hun wensen en behoeften of juist niet? En hoe breng je het denken en doen t.a.v. CX bij elkaar in een grote multinationale organisatie?

Rien Brus is vice president Customer Strategy bij Aegon. Met enkele collega’s geeft hij richting aan het CX denken en doen binnen de internationale CX Community of Practitioners van Aegon met CX specialisten over de gehele wereld.

Meer evenementen

Bekijk volledige agenda
Informatie en ICT
1 mrt

Door Academy for Information & Management in

In-company leertafel; Informatie en ICT voor managementteams

Bekijk evenement:
Digitalisering
4 mrt

Door Nyenrode Business Universiteit in

Masterclass Digitaal leiderschap bij de overheid

Bekijk evenement:
Direct Duideiljk Tour
4 mrt

Door Gebruiker Centraal in

Maak jouw organisatie enthousiast voor duidelijke communicatie

Bekijk evenement:
Contact