Laden Evenementen
  • Dit evenement is voorbij.

Customer Experience

In deze clinic brengt Rien Brus een verhaal uit de praktijk over de hobbelige weg en transformatie met vallen en opstaan van product naar klantenbedrijf.

Hij geeft voorbeelden van overeenkomsten en verschillen als het gaat over het creëren van een waardevolle customer experience in een internationale context. Zijn er verschillen tussen landen, mensen en culturen als het gaat over hun wensen en behoeften of juist niet? En hoe breng je het denken en doen t.a.v. CX bij elkaar in een grote multinationale organisatie?

Rien Brus is vice president Customer Strategy bij Aegon. Met enkele collega’s geeft hij richting aan het CX denken en doen binnen de internationale CX Community of Practitioners van Aegon met CX specialisten over de gehele wereld.

Meer evenementen

Bekijk volledige agenda
Triple-E
25 okt

Door Academy for Information & Management in

Triple E: Expertise – Experience – Exchange

Bekijk evenement:
Strategisch informatiemanagement
1 nov

Door Academy for Information & Management in

Opleiding: Strategisch informatiemanagement (SIM)

Bekijk evenement:
zorg&ICT
2 nov

Door Jaarbeurs in

Zorg & ICT

Bekijk evenement:
Contact