Laden Evenementen
  • Dit evenement is voorbij.

Customer Experience

In deze clinic brengt Rien Brus een verhaal uit de praktijk over de hobbelige weg en transformatie met vallen en opstaan van product naar klantenbedrijf.

Hij geeft voorbeelden van overeenkomsten en verschillen als het gaat over het creëren van een waardevolle customer experience in een internationale context. Zijn er verschillen tussen landen, mensen en culturen als het gaat over hun wensen en behoeften of juist niet? En hoe breng je het denken en doen t.a.v. CX bij elkaar in een grote multinationale organisatie?

Rien Brus is vice president Customer Strategy bij Aegon. Met enkele collega’s geeft hij richting aan het CX denken en doen binnen de internationale CX Community of Practitioners van Aegon met CX specialisten over de gehele wereld.

Tags

Tip

Bekijk ook congressen, symposia, seminars en masterclasses op congresagenda.nl

Meer evenementen

Bekijk volledige agenda
verbindingsfestival-2022
7 jul

Door Acquire Publishing B.V. in

Verbindingsfestival 2022

Bekijk evenement:
Duurzame inzetbaarheid in klantcontact
7 jul

Door Klantenservice Federatie (KSF) in

De do’s en don’ts van het automatiseren van klantcontact

Bekijk evenement:
freelanceFest
8 jul

Door Fring.Work in

FreelanceFest

Bekijk evenement:
Contact