Laden Evenementen
  • Dit evenement is voorbij.

Customer Experience

In deze clinic brengt Rien Brus een verhaal uit de praktijk over de hobbelige weg en transformatie met vallen en opstaan van product naar klantenbedrijf.

Hij geeft voorbeelden van overeenkomsten en verschillen als het gaat over het creëren van een waardevolle customer experience in een internationale context. Zijn er verschillen tussen landen, mensen en culturen als het gaat over hun wensen en behoeften of juist niet? En hoe breng je het denken en doen t.a.v. CX bij elkaar in een grote multinationale organisatie?

Rien Brus is vice president Customer Strategy bij Aegon. Met enkele collega’s geeft hij richting aan het CX denken en doen binnen de internationale CX Community of Practitioners van Aegon met CX specialisten over de gehele wereld.

Tags

Tip

Bekijk ook congressen, symposia, seminars en masterclasses op congresagenda.nl

Meer evenementen

Bekijk volledige agenda
Inclusief-onderzoek
15 dec

Door Gebruiker Centraal in

Het belang van inclusief onderzoek

Bekijk evenement:
Travel Congress 2023
10 jan

Door Jaarbeurs in

Travel Congress 2023

Bekijk evenement:
Winterfestival klantgericht ondernemen
23 jan

Door PvKO in

PvKO Winterfestival

Bekijk evenement:
Contact