Laden Evenementen

Platform voor Klantgericht Ondernemen bestaat 20 jaar. Een mooi moment om de balans op te maken. Waar staan we op de weg naar top klantgericht Nederland? En, nog belangrijker, waar gaat het de volgende 20 jaar naartoe?

Winterfestival

Een groot aantal kennispartners van PvKO werkt samen aan een aansprekend programma over de toekomst van ons vak. Verheug je op het Winterfestival waarin je wordt meegenomen in een inspirerende reis naar de toekomst van klantgericht ondernemen. Er komen verschillende thema’s aan bod.

Van organisatie naar ecosysteem niveau – van klantrelaties naar klant- en waardeketens

Hoe brengen we de verschillende belangen bij elkaar binnen een klant gedreven ecosysteem.. om een onderscheidende klantbeleving te realiseren? Over Customer Journey Mapping waarbij de hele klantreis centraal staat, bekeken vanuit het klantperspectief en het interne perspectief.

De klantgerichte organisatie van de toekomst

Hoe veranderen we organisaties die niet ontworpen zijn om de klant centraal te zetten? Over toekomstbestendige organisatievormen waarbinnen CX integraal omarmd wordt, over disruptie en transformerend leiderschap.

De datagedreven toekomst van klantgerichtheid

Hoe gaan we op een verantwoorde (ethische) manier gebruik maken van klantdata? Van verklaren naar voorspellen en verrijken van het leven van mensen met data. Van big data naar big decisions. Van digitale transformatie naar digitale conversatie.

High Tech / High Touch

Hoe vinden we de balans tussen menselijke technologie én het ondersteunen van mensen met technologie? Over de veranderende verhouding tussen mens en machine en de afwegingen van klantgerichte organisaties hierin een positie in te nemen. En inkijk in de toekomstige tech-touch balans in verschillende sektoren.

Toekomst van klant en maatschappij

Hoe organisaties helpen in de ontwikkeling van het creëren van beleving naar betekenis? Van Maatschappelijk Ondernemen als los prestatiegebied naar verbondenheid aan merk- en klantbeleving. Hoe betrek je klanten actief, creëer je diepere binding en kun je ze zelfs activeren of mobiliseren rond gemeenschappelijke impactdoelen?

Hoe ziet de toekomst van de klantgerichtheids- professional eruit?

Wat betekenen al deze toekomstbeelden voor jou als klantgerichtheidsprofessional? Welke kansen komen op je af? Welke positie neem je in in het veld van data gedreven analyses naar emotiegedreven creatieve connecties?

 

Tags

Tip

Bekijk ook congressen, symposia, seminars en masterclasses op congresagenda.nl

Meer evenementen

Bekijk volledige agenda
data-driven-marketing
8 dec

Door FrankWatching in Utrecht

Data-driven marketing (basis)

Bekijk evenement:
de-beste-werkplek-voor-klantcontactmedewerkers
8 dec

Door Klantenservice Federatie (KSF) in Utrecht

De beste werkplek voor klantcontactmedewerkers

Bekijk evenement:
Inclusief-onderzoek
15 dec

Door Gebruiker Centraal in Utrecht

Het belang van inclusief onderzoek

Bekijk evenement:
Contact