Laden Evenementen

Customer Journey

Steeds meer producten en diensten liggen in prijs en kwaliteit zo dicht bij elkaar, waardoor zij steeds minder onderscheidend vermogen hebben. Hoe zorg je er toch voor dat klanten voor jou kiezen? Door het bieden van de beste klantbeleving! Door het in kaart brengen van jouw customer journey weet je waar je winst kunt behalen. Wat is een customer journey? Hoe breng je deze in kaart? En hoe verbeter je klantreizen voor jouw organisatie?

Online cursus

Deze online cursus van Frankwatching helpt je bij het optimaliseren van jouw multichannel customer journeys aan de hand van de bewezen 6-stappenmethode voor Customer Journey Mapping van MilkyMap, zodat jij je kunt onderscheiden met onvergetelijke klantervaringen.

  • Je leert hoe je in jouw organisatie huidige customer journeys in kaart brengt
  • Je leert hoe je ideale customer journeys beschrijft
  • Je leer hoe je de transformatie maakt van huidige naar ideale customer journey
  • Je maakt kennis met methodieken om klantinzichten te verzamelen
  • Je maakt kennis met de beproefde 6-stappenmethode voor Customer Journey Mapping

Inschrijven

De online cursus bestaat uit 1 sessie van 1 uur. Bij een inschrijving voor de live online cursus krijg je óók toegang tot de opname (en presentatie van de trainer). De online cursus is persoonsgebonden en blijft een jaar beschikbaar.

Meer evenementen

Bekijk volledige agenda
Klantcontact
6 apr

Door Klantenservice Federatie (KSF) in

Webinar: Effecten COVID-19 op klantcontact

Bekijk evenement:
Leiderschap
6 apr

Door Aedes in

Webinar: Leiderschap in disruptieve tijden #hoedan?

Bekijk evenement:
Copycat
6 apr

Door Dirkzwager in

Copycats op internet – wat kunt u doen?

Bekijk evenement:
Contact