Laden Evenementen
  • Dit evenement is voorbij.

Het belang van innovatie en digitalisering is nog nooit zo groot geweest. Klantinteractie verloopt via steeds meer kanalen en dat maakt een heldere kanaalstrategie onontbeerlijk.

Welke impact heeft de digitale transformatie op klantinteractie en je kanaalstrategie? Wat is daarin de rol van omnichannel, welke kansen biedt het en waar begin je als (overheids)organisatie?

Neem deel op 18 mei en krijg antwoorden op deze vragen tijdens dit webinar. Dit webinar is een samenwerking tussen de Vereniging van Nederlandse Gemeenten Realisatie en de KSF, de branchevereniging voor klantcontact, om samen klant-/burgercontact naar een hoger plan te brengen.

Tags

Tip

Bekijk ook congressen, symposia, seminars en masterclasses op congresagenda.nl

Meer evenementen

Bekijk volledige agenda
Sleutelfiguren bij ontwikkeling
1 dec

Door Gebruiker Centraal in

Je doelgroep écht bereiken? Maak gebruik van sleutelfiguren

Bekijk evenement:
data-driven-marketing
8 dec

Door FrankWatching in

Data-driven marketing (basis)

Bekijk evenement:
de-beste-werkplek-voor-klantcontactmedewerkers
8 dec

Door Klantenservice Federatie (KSF) in

De beste werkplek voor klantcontactmedewerkers

Bekijk evenement:
Contact