Laden Evenementen

Het belang van innovatie en digitalisering is nog nooit zo groot geweest. Klantinteractie verloopt via steeds meer kanalen en dat maakt een heldere kanaalstrategie onontbeerlijk.

Welke impact heeft de digitale transformatie op klantinteractie en je kanaalstrategie? Wat is daarin de rol van omnichannel, welke kansen biedt het en waar begin je als (overheids)organisatie?

Neem deel op 18 mei en krijg antwoorden op deze vragen tijdens dit webinar. Dit webinar is een samenwerking tussen de Vereniging van Nederlandse Gemeenten Realisatie en de KSF, de branchevereniging voor klantcontact, om samen klant-/burgercontact naar een hoger plan te brengen.

Meer evenementen

Bekijk volledige agenda
Direct Duideiljk Tour
12 mei

Door Direct Duidelijk Tour in

Diverse samenleving vraagt om inclusieve communicatie: #hoedan?

Bekijk evenement:
Versneld veranderen
17 mei

Door Betterday in

Powerclass Versneld veranderen

Bekijk evenement:
maak je team beter
17 mei

Door ManagementBoek in

Online training: Zo maak je je team veel beter!

Bekijk evenement:
Contact