Laden Evenementen

NIMA Marketing Day

De NIMA Marketing Day is ontstaan vanuit het idee om op één dag zoveel mogelijk onderdelen van het marketingvak te belichten vanuit de actuele marketingpraktijk. NIMA Marketing Day wordt voor één keer NIMA Marketing Week!

Drie dagen waarop marketingprofessionals áán marketingprofessionals vertellen over hun werk en leven in ‘het mooiste vak ter wereld’. Het Nederlands Instituut voor Marketing en MarketingTribune organiseert NIMA Marketing Week voor alle professionals in marketing, communicatie en sales.

Marketingpraktijk

De rauwe industriële locatie DeFabrique in Utrecht wordt op deze dagen opgedeeld in verschillende tracks: in een aangepast coronaproof concept met – als gebruikelijk – enorme keuze uit grote, kleine én verrassende namen op het podium. Je kiest zelf voor een dagdeel naar keuze om live sessies bij te wonen en vakgenoten te ontmoeten. Door spreiding over meerdere dagdelen en zes ruime zalen is het mogelijk om met een beperkt aantal mensen tegelijk aanwezig te zijn en krijgen bezoekers de gelegenheid om presentaties live bij te wonen. Verder krijg je als bezoeker de mogelijkheid om een groot aantal sessies online te bekijken via de livestream. Later terugkijken kan ook.

De bijna tachtig sprekers op het event delen ervaring, insights, kennis en ontwikkeling uit de praktijk van het marketingvak. Naast marketeers uit grote en kleine organisaties zullen docenten uit het NIMA-classesprogramma en vakspecialisten uit alle geledingen van het vak hun opwachting maken. Stel je eigen programma samen!

Klantreis

Tristan Albersen vertelt tijdens zijn presentatie over het inzetten van een Customer Data platform. De stap naar een dergelijk platform is groot. Als marketeer en bedrijf moet je hier klaar voor zijn. “Bij Micazu hebben wij dit geleerd met vallen en opstaan. De klantreis verandert constant en door de juiste data te gebruiken wordt het mogelijk om relevant te zijn. Het resultaat is dat de conversie hoger word van de diverse online kanalen.”

Duurzaamheid

Marieke Graat is Head of Marketing bij Too Good To Go. Ze maakt onderdeel uit van het team pioniers dat de app tegen voedselverspilling in januari 2018 succesvol heeft gelanceerd in Nederland. Gedreven door een enorme passie voor duurzaamheid en innovatie bouwt Marieke de afgelopen twee jaar aan het merk Too Good To Go, waar het maken van maatschappelijke impact de grootste graadmeter is voor succes. Niet uitgedrukt in euro’s, maar in maaltijden die gered worden van de verspilling. Laat je meenemen in Marieke’s persoonlijke verhaal over de manier waarop ze met haar team deze duurzame propositie vertaalt naar de consument.

 

Meer evenementen

Bekijk volledige agenda
AI Gezondheidszorg
1 sep

Door Nederlandse AI Coalitie in Utrecht

AI/Tech in a day | Gezondheid & Zorg editie

Bekijk evenement:
innovatie
1 sep

Door Dell Technologies in Utrecht

Innovatie technologie

Bekijk evenement:
Leiderschap
1 sep

Door Klantenservice Federatie (KSF) in Utrecht

Webinar: Leiderschap

Bekijk evenement:
Contact