Laden Evenementen
  • Dit event is voorbij.

Op donderdag 20 juni 2019 organiseren het Nederlands Instituut voor Marketing (NIMA) en MarketingTribune de derde editie van de NIMA Marketing Day voor álle professionals in marketing, communicatie en sales.

De rauwe industriële locatie De Fabrique in Utrecht wordt op deze lange zomerse dag opgedeeld in 15 tracks: steeds een zaal met capaciteit voor 100 personen. Iedere track behandelt een thema of onderwerp dat door NIMA-marketeers op dit moment belangrijk wordt gevonden.

Tussen de eerste keynote van Tom Goodwin en de afsluitende keynote van Ronald van Zetten stel je zelf jouw ideale NIMA Marketing Day samen vol verhalen, cases en ervaringen.

Stel jou persoonlijke track samen

Er is keuze uit 15 tracks met vele interessante sprekers. Arne Keuning is op NIMA Marketing Day 2019 zaalvoorzitter van de track ‘The Journey‘ met sprekers als Raymond Klompsma (sprs.me), Anthony Hodge (Ticketswap), Hans Maltha (Burst) en Bernd Knuvers (T-Mobile).

Op NIMA Marketing Day speelt de weerbarstige marketingpraktijk een hoofdrol. Persoonlijke ontwikkeling en het delen van insights aan de hand van relevante praktijkcases, te midden van andere marketeers die delen en inspireren.


 

Bekijk de aftermovie, gedeelde presentaties en de foto’s van de NIMA Marketing Day 2019

Meer evenementen

Bekijk volledige agenda
hoe krijg je de belofte van AI werkend
20 jun

Door PvKO in Utrecht

Hoe krijg je de belofte van AI werkend? 

Bekijk evenement:
Marketing Insights onderzoek en analytics
20 jun

Door MOA in Utrecht

Marketing Insights, onderzoek en analytics

Bekijk evenement:
Klant energieke organisatie
20 jun

Door Beeckestijn Business School in Utrecht

De klant energieke organisatie

Bekijk evenement:
Contact