Laden Evenementen

Op donderdag 20 juni 2019 organiseren het Nederlands Instituut voor Marketing (NIMA) en MarketingTribune de derde editie van de NIMA Marketing Day voor álle professionals in marketing, communicatie en sales.

De rauwe industriële locatie De Fabrique in Utrecht wordt op deze lange zomerse dag opgedeeld in 15 tracks: steeds een zaal met capaciteit voor 100 personen. Iedere track behandelt een thema of onderwerp dat door NIMA-marketeers op dit moment belangrijk wordt gevonden.

Tussen de eerste keynote van Tom Goodwin en de afsluitende keynote van Ronald van Zetten stel je zelf jouw ideale NIMA Marketing Day samen vol verhalen, cases en ervaringen.

Stel jou persoonlijke track samen

Er is keuze uit 15 tracks met vele interessante sprekers. Arne Keuning is op NIMA Marketing Day 2019 zaalvoorzitter van de track ‘The Journey‘ met sprekers als Raymond Klompsma (sprs.me), Anthony Hodge (Ticketswap), Hans Maltha (Burst) en Bernd Knuvers (T-Mobile).

Op NIMA Marketing Day speelt de weerbarstige marketingpraktijk een hoofdrol. Persoonlijke ontwikkeling en het delen van insights aan de hand van relevante praktijkcases, te midden van andere marketeers die delen en inspireren.

Bekijk het gehele programma.

Meer evenementen

Bekijk volledige agenda
The Customer Forum 2019
20 jun

Door BBP Media in Utrecht

The Customer Forum 2019

Bekijk evenement:
Renee van Os
20 jun

Door Media Villa Arnhem in Utrecht

Participatie met ‘unusual suspects’ via online kanalen

Bekijk evenement:
Foto credit Abi Ismail Unsplash
20 jun

Door FreedomLab in Utrecht

Future Affairs #6 over GenZ: Hoe vormen emoji’s, Fortnite en de iPhone de volgende generatie?

Bekijk evenement:
Contact