Laden Evenementen
  • Dit evenement is voorbij.

Een MOAward win je niet zomaar. Het is dé vakprijs voor inspirerende insights professionals en toonaangevende marketing research & analytics bureaus die het verschil maken in dit vakgebied. There’s no award like a MOAward. En jij kunt meebepalen wie er wint!

De MOAwards

Je kunt het bureau van jouw keuze en jouw favoriete insights professional, Digital & Webanalist en/of Young Talent aanbevelen door middel van aanbevelingsformulieren. Nieuw in 2022 is de MOAward voor Data & Insights Company of the Year. Bedrijven/organisaties die structureel op innovatieve en onderscheidende manier omgaan met (big) data & insights komen in aanmerking. Deze award wordt uitgereikt tijdens het Marketing Insights Event (MIE) in september 2022. De genomineerden zullen op 23 juni 2022 bekend worden gemaakt tijdens de uitreiking van de overige MOAwards.

De categorieën

De MOAwards worden uitgereikt in de volgende categorieën:

  • Marketing Research & Analytics Bureau
    Welk bureau heeft zich het voorafgaande jaar op positieve en opvallende wijze gemanifesteerd en daarmee een waardevolle bijdrage heeft geleverd aan de Research en Analytics branche?
  • Data & Insights Company
    Welke organisatie (zowel profit als non-profit) heeft zich op onderscheidende wijze gemanifesteerd met het toepassen datascience en insights in haar besluitvorming?
  • Insights Professional – Bureauzijde
    Wie onderscheidt zich door te beschikken over een sterk analytisch, maar ook conceptuele vermogen en goede communicatieve vaardigheden, valt op buiten de branche door buitenwaarts gericht te zijn en heeft een zekere drive en doorzettingsvermogen?
  • Insights Professional – Bedrijfszijde
    Wie levert een bijdrage aan de innovatie van het vak market research, of de manier waarop Insights binnen het bedrijf wordt ingezet, heeft persoonlijke exposure en draagt daarmee bij aan de ontwikkeling van de professie, de status en uitstraling daarvan?
  • Digital & Webanalist
    Welke Insights professional toont lef, inspireert anderen, denkt ‘out of the box’, heeft een vernieuwende visie én komt met creatieve oplossingen om het vakgebied van marketing research en digital analytics of delen daarvan, te verbeteren en te vernieuwen?
  • Young Talent
    Welke jonge onderzoeker (max. 7 jaar werkzaam in de sector) toont lef, denkt ‘out of the box’, komt met creatieve oplossingen om het vakgebied te verbeteren, is enthousiast en heeft een vernieuwende visie op het analyseren en inzetten van informatiestromen? 
  • Insights Scientist
    Welke wetenschapper, werkzaam aan een Nederlandse universiteit, voert praktisch relevant en academisch vernieuwend onderzoek uit met betrekking tot het Topic of the Year 2022 “Customer Experience Management in the Digital Age”?

 

Tags

Tip

Bekijk ook congressen, symposia, seminars en masterclasses op congresagenda.nl

Meer evenementen

Bekijk volledige agenda
data-driven-marketing
8 dec

Door FrankWatching in

Data-driven marketing (basis)

Bekijk evenement:
de-beste-werkplek-voor-klantcontactmedewerkers
8 dec

Door Klantenservice Federatie (KSF) in

De beste werkplek voor klantcontactmedewerkers

Bekijk evenement:
Inclusief-onderzoek
15 dec

Door Gebruiker Centraal in

Het belang van inclusief onderzoek

Bekijk evenement:
Contact