- Dit evenement is voorbij.
Klantcontact tijdens de coronacrisis
De coronacrisis heeft ons laten zien hoe belangrijk digitaal klantcontact is. Het roept vragen bij je op hoe je grip houdt aan de groeiende behoefte aan contact, en hoe je klantgerichtheid en klantrelatie in tijden van onzekerheid bevordert.
Webcare
Bij webcare komt veel meer kijken dan alleen reageren via Facebook of Twitter, of je nu werkt voor de overheid of in het bedrijfsleven. Tijdens de Masterclass Klantgerichtheid leer je alles over het onderhouden van je online interacties met als doel het verbeteren van je huidige klantcontacten en het starten van nieuwe contacten.
Jerry Downing
Tijdens deze dag zal Jerry Downing de Masterclass voorzitten. Jerry Downing is de grondlegger van webcare en WhatsApp als servicekanaal bij Transavia en heeft trainingen en advies gegeven bij organisatiess als Coca Cola, Heineken en Duinrel. Naast de praktijkcases van Jerry Downing zullen er ook gastsprekers aanwezig zijn.
Fysieke masterclass
De Masterclass Klantgerichtheid zal in fysieke vorm doorgang vinden op donderdag 1 oktober in Spant! Hierbij volgt de organisatie de richtlijnen en adviezen vanuit de overheid, het RIVM en de GGD.