Laden Evenementen

Klantcontact tijdens de coronacrisis

De coronacrisis heeft ons laten zien hoe belangrijk digitaal klantcontact is. Het roept vragen bij je op hoe je grip houdt aan de groeiende behoefte aan contact, en hoe je klantgerichtheid en klantrelatie in tijden van onzekerheid bevordert.

Webcare

Bij webcare komt veel meer kijken dan alleen reageren via Facebook of Twitter, of je nu werkt voor de overheid of in het bedrijfsleven. Tijdens de Masterclass Klantgerichtheid leer je alles over het onderhouden van je online interacties met als doel het verbeteren van je huidige klantcontacten en het starten van nieuwe contacten.

Jerry Downing

Tijdens deze dag zal Jerry Downing de Masterclass voorzitten. Jerry Downing is de grondlegger van webcare en WhatsApp als servicekanaal bij Transavia en heeft trainingen en advies gegeven bij organisatiess als Coca Cola, Heineken en Duinrel. Naast de praktijkcases van Jerry Downing zullen er ook gastsprekers aanwezig zijn.

Fysieke masterclass

De Masterclass Klantgerichtheid zal in fysieke vorm doorgang vinden op donderdag 1 oktober in Spant! Hierbij volgt de organisatie de richtlijnen en adviezen vanuit de overheid, het RIVM en de GGD.

 

Meer evenementen

Bekijk volledige agenda
samen slimmer
23 sep

Door HHNK in Bussum

Webinar: Samen Slimmer

Bekijk evenement:
Customer Contact
24 sep

Door FrankWatching in Bussum

Futureproof customer contact

Bekijk evenement:
Maak meer impact met een goed gesprek
24 sep

Door ManagementBoek in Bussum

Maak meer impact met een goed gesprek

Bekijk evenement:
Contact