Laden Evenementen
  • Dit evenement is voorbij.

Op 5 en 6 februari 2020 organiseert de MOA, Expertise Center voor marketing insights, onderzoek en analytics, voor de 18e keer het Marketing Insights Event (MIE). Het MIE is een kennisplatform voor data-analisten, insights managers en research professionals en voor iedereen die werkt en leeft in de marketing.

Marketing Insights, onderzoek en analytics

De wereld van marketing insights, onderzoek en analytics is voortdurend in ontwikkeling. Organisaties gaan over op nieuwe manieren van werken, technologische ontwikkelingen volgen elkaar in rap tempo op en ook de juridische aspecten van privacy en onderzoek staan niet stil. Dit zorgt voor talloze strategische, tactische en organisatorische uitdagingen op het gebied van insights en analytics. Het MOA Expertise Center heeft de kennis en expertise in huis om deze uitdagingen aan te gaan.

Persoonlijk programma

Er zijn twee congresdagen waarop je zelf je eigen persoonlijke programma samen kunt stellen vanuit ruim 100 workshops, masterclasses en keynotesessies.

Ruim 2500 (digital) marketeers, growth hackers, insights professionals, strategen en research professionals bezoeken het MIE om te luisteren naar de laatste trends en ontwikkelingen op het gebied van Insights, Marketing en Analytics.

Tags

Tip

Bekijk ook congressen, symposia, seminars en masterclasses op congresagenda.nl

Meer evenementen

Bekijk volledige agenda
data-driven-marketing
8 dec

Door FrankWatching in Utrecht

Data-driven marketing (basis)

Bekijk evenement:
de-beste-werkplek-voor-klantcontactmedewerkers
8 dec

Door Klantenservice Federatie (KSF) in Utrecht

De beste werkplek voor klantcontactmedewerkers

Bekijk evenement:
Inclusief-onderzoek
15 dec

Door Gebruiker Centraal in Utrecht

Het belang van inclusief onderzoek

Bekijk evenement:
Contact