Laden Evenementen
  • Dit evenement is voorbij.

Terug naar kantoor. Of… een beetje terug naar kantoor? Of volledig thuis werken? Op welke variant je organisatie ook uitkomt, hybride werken vraagt om ander, meer verbindend leiderschap.

Hybride klantcontactorganisatie

Er zijn vele tips, artikelen en boeken die handvatten bieden voor leiderschap. Wat zijn die dan voor leidinggeven aan een hybride klantcontactorganisatie? Wat zijn de belangrijkste do’s and dont’s waar je als leidinggevende in een klantcontactomgeving rekening mee moeten houden?

Leiderschap

Vragen van nu, antwoorden van morgen. Op 2 september werk je samen met een groep leiders in klantcontact, onder begeleiding van een expert, aan een beknopte handleiding voor leidinggeven aan een hybride klantcontactorganisatie .

Tags

Tip

Bekijk ook congressen, symposia, seminars en masterclasses op congresagenda.nl

Meer evenementen

Bekijk volledige agenda
Inclusief-onderzoek
15 dec

Door Gebruiker Centraal in Doorn

Het belang van inclusief onderzoek

Bekijk evenement:
Travel Congress 2023
10 jan

Door Jaarbeurs in Doorn

Travel Congress 2023

Bekijk evenement:
Winterfestival klantgericht ondernemen
23 jan

Door PvKO in Doorn

PvKO Winterfestival

Bekijk evenement:
Contact