Laden Evenementen
  • Dit evenement is voorbij.

Terug naar kantoor. Of… een beetje terug naar kantoor? Of volledig thuis werken? Op welke variant je organisatie ook uitkomt, hybride werken vraagt om ander, meer verbindend leiderschap.

Hybride klantcontactorganisatie

Er zijn vele tips, artikelen en boeken die handvatten bieden voor leiderschap. Wat zijn die dan voor leidinggeven aan een hybride klantcontactorganisatie? Wat zijn de belangrijkste do’s and dont’s waar je als leidinggevende in een klantcontactomgeving rekening mee moeten houden?

Leiderschap

Vragen van nu, antwoorden van morgen. Op 2 september werk je samen met een groep leiders in klantcontact, onder begeleiding van een expert, aan een beknopte handleiding voor leidinggeven aan een hybride klantcontactorganisatie .

Meer evenementen

Bekijk volledige agenda
Triple-E
25 okt

Door Academy for Information & Management in Doorn

Triple E: Expertise – Experience – Exchange

Bekijk evenement:
Strategisch informatiemanagement
1 nov

Door Academy for Information & Management in Doorn

Opleiding: Strategisch informatiemanagement (SIM)

Bekijk evenement:
zorg&ICT
2 nov

Door Jaarbeurs in Doorn

Zorg & ICT

Bekijk evenement:
Contact