Laden Evenementen

Learning industrie

De markt is volop in beweging. Digitale transformatie, AI en learning analytics, nieuwe verdienmodellen: ontwikkelingen gaan razendsnel. Leren is een van de belangrijkste onderscheidende activiteiten voor de toekomst. Samen met enkele vooruitstrevende voorlopers uit de learning industrie, deelt 227 Learning graag ervaringen en kennis.

Sanne de Kemp, business director 227 Learning​, heet je van harte welkom op deze vijfde editie van het Learning Innovation Event.

Digitale transformatie

Joris Merks, auteur van o.a. ‘Online Brand Identityis een van de meest invloedrijke mediamensen. Met een achtergrond in research en digitale transformatie maakte hij bewust de overstap naar Learning en ontwikkelt hij nu masterclasses om professionals en ondernemingen te helpen in hun digitale transformaties. Joris biedt tijdens zijn keynote een interessant kijkje in de keuken van Google Digital Academy. Ook geeft hij antwoord op vragen als: hoe ontwikkelt een van ’s werelds grootste internetbedrijven een curriculum dat aansluit op de (toekomstige) klantwens? Hoe bepaal je als voorloper in de industrie de training topics? Hoe bepaal je de learning roadmap? En welke vorm kies je daarbij?

Digitale strategieën

Media technoloog en museum educator Wouter van der Horst, voorheen bij het Rijksmuseum, richtte We Share Culture op. Het doel hiervan: een nieuw en jong publiek verbinden met kunst, geschiedenis, wetenschap en cultuur door sociale en educatieve museummissies in de digitale wereld te delen. Wouter vertelt over het ontwikkelen van digitale strategieën en leerconcepten met YouTube, social media en apps.

Leren door simulatie

DialogueTrainer is een jonge, innovatieve en ambitieuze start-up met een stevig wetenschappelijk fundament en biedt gesprekssimulaties. Ruim 10.000 gebruikers uit tal van sectoren oefenen al geregeld lastige gesprekken met de virtuele trainingsacteurs en coaches voordat situaties zich daadwerkelijk voordoen. Zelfvertrouwen en werkgeluk is het directe resultaat voor de medewerker. Michiel Hulsbergen vertelt over deze effectieve, impactvolle én kostenefficiënte manier van leren en hoe hierbij echte emoties worden opgeroepen. Michiel is psycholoog, bedrijfskundige, onderzoeker, ondernemer en auteur van o.a. ‘Emotie kaarten‘.

Meer evenementen

Bekijk volledige agenda
hoe krijg je de belofte van AI werkend
26 mrt

Door PvKO in Utrecht

Hoe krijg je de belofte van AI werkend? 

Bekijk evenement:
Marketing Insights onderzoek en analytics
26 mrt

Door MOA in Utrecht

Marketing Insights, onderzoek en analytics

Bekijk evenement:
Klant energieke organisatie
26 mrt

Door Beeckestijn Business School in Utrecht

De klant energieke organisatie

Bekijk evenement:
Contact