Laden Evenementen
  • Dit evenement is voorbij.

Hoe leg je de relatie tussen klantgedrag, bedrijfsbelang en de onderliggende data? Hoe identificeer je de meest impactvolle veranderingen die goed zijn voor zowel de ervaring van de klant als voor het bedrijf? Welke rol speelt klantfeedbackdata in deze relatie? Tijdens deze sessie word je meegenomen in de kansen van data voor klantcontact aan de hand van een inspirerende praktijkcase uit de klantcontactbranche.

Data Driven Passenger Experience Schiphol

In de veranderende wereld voor reizigers werkt Schiphol aan het verstevigen van de relatie met de reizigers. Door in te zetten op de nieuwe realiteit, onderbouwd met een data driven aanpak voor passenger experience management.

Berend-Jan Rietveld, Head of Passenger Experience (PX) en Theo van der Steen, Directeur van Underlined, nemen je mee in hoe Schiphol zich ontwikkelt om op basis van data, inzichten en PX te streven naar een excellente passenger experience.

Meer evenementen

Bekijk volledige agenda
vrijetijdscongres-flevoland
6 dec

Door Visit Flevoland in

Vrijetijdscongres Flevoland

Bekijk evenement:
waarde-creëren
10 dec

Door ManagementBoek in

Van winst naar waarde

Bekijk evenement:
Versneld veranderen
15 dec

Door Betterday in

Powerclass Versneld veranderen

Bekijk evenement:
Contact