Laden Evenementen
  • Dit evenement is voorbij.

Hoe leg je de relatie tussen klantgedrag, bedrijfsbelang en de onderliggende data? Hoe identificeer je de meest impactvolle veranderingen die goed zijn voor zowel de ervaring van de klant als voor het bedrijf? Welke rol speelt klantfeedbackdata in deze relatie? Tijdens deze sessie word je meegenomen in de kansen van data voor klantcontact aan de hand van een inspirerende praktijkcase uit de klantcontactbranche.

Data Driven Passenger Experience Schiphol

In de veranderende wereld voor reizigers werkt Schiphol aan het verstevigen van de relatie met de reizigers. Door in te zetten op de nieuwe realiteit, onderbouwd met een data driven aanpak voor passenger experience management.

Berend-Jan Rietveld, Head of Passenger Experience (PX) en Theo van der Steen, Directeur van Underlined, nemen je mee in hoe Schiphol zich ontwikkelt om op basis van data, inzichten en PX te streven naar een excellente passenger experience.

Meer evenementen

Bekijk volledige agenda
Veranderkunde
17 mei

Door ManagementBoek in

Collegereeks: Veranderkunde

Bekijk evenement:
churn-door-middel-van-data-science
18 mei

Door Beeckestijn Business School in

Churn voorspellen en verlagen d.m.v. data science

Bekijk evenement:
data-driven-marketing
19 mei

Door FrankWatching in

Data-driven marketing (basis)

Bekijk evenement:
Contact