Laden Evenementen
  • Dit evenement is voorbij.

De KSF, haar leden en een brede achterban hebben in 2020 uitgebreid nagedacht en gesproken over de waarde van klantcontact. Daar zijn de 7 servicebeloften uit ontstaan die voor alle KSF-leden gelden. Alles draait om het realiseren van hoogwaardig klantcontact met toegevoegde waarde voor klant, organisatie en medewerker. Tijdens het KSF Jaarcongres 2022 worden de servicebeloften 1, 2, en 4 centraal gezet. Voor, door en met de sector!

Respectvol en zorgzaam

Diversiteit van teams en leiderschap vraagt om een inclusieve cultuur. Een cultuur waar je kunt zijn wie je bent, waar gezegd kan worden hoe je denkt en waar iedereen de vrijheid voelt om kleur toe te voegen aan de discussie vanuit ieders kracht en perspectief.

Ronald Nieuwenhuis, Manager Inclusiviteit & Sociaal Ondernemen, toont aan dat de bereikbaarheid van je organisatie niet hoeft te lijden onder de krapte op de arbeidsmarkt. Met de inzet van mensen met “een afstand tot arbeidsmarkt” in combinatie met een inclusieve cultuur is hij al jaren succesvol.

KSF servicebelofte 1= Wij gaan respectvol en zorgzaam om met klanten of burgers, in het contact, wij bieden hen gemak in service en zorgen voor goede bereikbaarheid van de organisatie.

Klantfeedback

Hoe weet je of je dienstverlening vandaag nog aansluit bij de klantbehoefte van morgen? Het antwoord hierop is klantfeedback. Organisaties die vandaag in staat zijn om klantfeedback op de juiste wijze te integreren in de organisatie, zijn de winnaars van morgen. Aan de hand van een stroomschema laat Sonja Stalfoort, kerndocent bij Beeckestijn Business School en auteur van het boek “De klant-energieke organisatie”, je zien welke weg klantfeedback aflegt en waar de mogelijke knelpunten zitten en energie weglekt. Na deze presentatie heb je niet alleen nieuwe inzichten en inspiratie, maar ook volop energie om hier mee aan de slag te gaan.

KSF servicebelofte 2: Wij nemen feedback die via klantenservice de organisatie inkomt serieus en zorgen voor verbetering.

Ontwikkelingsmogelijkheden

De vierde servicebelofte, ontwikkelingsmogelijkheden, wordt ingekleurd en tastbaar gemaakt tijdens een paneldiscussie samen met het publiek en vier inspirerende panelleden.

Tags

Tip

Bekijk ook congressen, symposia, seminars en masterclasses op congresagenda.nl

Meer evenementen

Bekijk volledige agenda
data-driven-marketing
8 dec

Door FrankWatching in Hilversum

Data-driven marketing (basis)

Bekijk evenement:
de-beste-werkplek-voor-klantcontactmedewerkers
8 dec

Door Klantenservice Federatie (KSF) in Hilversum

De beste werkplek voor klantcontactmedewerkers

Bekijk evenement:
Inclusief-onderzoek
15 dec

Door Gebruiker Centraal in Hilversum

Het belang van inclusief onderzoek

Bekijk evenement:
Contact