Laden Evenementen

Grote ontwikkelingen als datagedreven werken, digitalisering van klantcontact, selfservice en AI veranderen de manier waarop we contact met elkaar en bedrijven hebben. Hoe bereid jij je klantcontactstrategie erop voor? En hoe doe je dat zonder de mens uit het oog te verliezen? Hoe kun je technologie gebruiken om competitief te zijn met andere spelers in de branche?

KSF Jaarcongres

Tijdens het KSF Jaarcongres kom je alles te weten over de meest recente feiten en cijfers en de ontwikkelingen in de branche. Er zijn inspirerende tafelgasten die je meenemen in de kansen, trends en ontwikkelingen op het gebied van klantcontact en de digitalisering. Ze delen mooie praktijkvoorbeelden als datagedreven klantcontact, de kracht van de feedbackloop en de kracht van de samenwerking tussen online en offline klantcontact ter inspiratie voor je eigen klantcontactstrategie.

Online & Offline

Deze talkshow is interactief en het is mogelijk om offline en online deel te nemen. Er wordt gebruik gemaakt van de BuzzMaster-app: “zo zijn we op afstand toch samen betrokken bij het jaarcongres”. Voor de bezoekers op locatie zijn er verdiepingssessies georganiseerd m.b.t. de besproken onderwerpen en thema’s van de talkshow.

Praktijkvoorbeelden

Rens de Jong gaat in gesprek met o.a. Ir. Bruno Fabre, Mass Change Agent, over innoveren met data en de verwachte technologische ontwikkelingen voor 2030. Bruno brengt aansprekende nationale en internationale praktijkvoorbeelden die je aan het denken zetten over de strategische keuzes voor jouw organisatie.

Tibert Verhagen is Professor Emerging Technology for Business at Amsterdam University of Applied Sciences. Bedrijven krijgen steeds meer te maken met innovatieve digitale technologieën, zoals robotica, AR/VR, interactieve schermen, internet of things en sensortechnologie. Hoe beïnvloeden ze het contact tussen bedrijven en klanten?

Online klantcontact

De dagvoorzitter Rens de Jong gaat met Jesse Weltevreden, Professor Digital Commerce | HvA, in gesprek over de kansen, trends en ontwikkelingen op het gebied van online klantcontact en wat de meerwaarde is van innovatie en online customer experience

Global manager customer care Swiss Sense, Addy Oosterom, maakt zich iedere dag hard voor de waarde en de positie van klantcontact. Hij werkt samen met afdelingen als sales, marketing, logistiek en de winkels om Swiss Sense servicegericht te maken

*Tijdens het KSF Jaarcongres worden de richtlijnen van het RIVM gevolgd en hanteren ze het Testen-voor-Toegangbeleid.

 

Meer evenementen

Bekijk volledige agenda
Strategisch informatiemanagement
1 nov

Door Academy for Information & Management in

Opleiding: Strategisch informatiemanagement (SIM)

Bekijk evenement:
zorg&ICT
2 nov

Door Jaarbeurs in

Zorg & ICT

Bekijk evenement:
Verdraaide-organisaties
2 nov

Door Management Impact in

Verdraaide organisaties

Bekijk evenement:
Contact