Laden Evenementen
  • Dit event is voorbij.

Firestarter, dat is de titel van het aanstaande KSF Jaarcongres 2019. In het contactcenter beginnen veel innovaties op het gebied van klantcontact. Ben jij de firestarter in jouw organisatie? Hoe doe je dat? Start als klantcontactmanagement de innovatie in je organisatie: geef het vuur door.

Op 14 november belicht KSF interessante klantcontactthema’s als service design, de rol van klantcontact- en service in de organisatie en het toekomst van ons vak. Tijdens het KSF Jaarcongres 2019 richten onze blik op de toekomst en bieden je inspiratie om er in je eigen organisatie mee aan de slag te gaan.

Sprekers KSF Jaarcongres 2019

Sprekers zijn o.a. Steven van Belleghem, Geert Christiaansen en Femke Lampe-Braun

Het KSF Jaarcongres is met ruim 400 bezoekers al jaren het grootste congres in de klantcontactbranche. Op 14 november brengen we de nieuwste ontwikkelingen op het gebied van techniek, mensen en processen.

Schrijf je in voor het KSF Jaarcongres 2019 op 14 november 2019, van 12.00 tot 17.30 uur, Kunstlinie Almere Flevoland

Upstream is, samen met bijna 200 andere organisaties, lid van de Klantenservice Federatie en ook aanwezig op het KSF Jaarcongres 2019.

De Klantenservice Federatie is een jonge, bruisende vereniging in een snel ontwikkelend vakgebied. Op het gebied van communicatie zijn er volop technologische ontwikkelingen, zowel online als offline, en de positie van klantcontact wordt elke dag belangrijker binnen organisaties. De branchevereniging heeft als doel het vakgebied klantcontact verder te ontwikkelen.

Er zijn meer dan 200 organisaties aangesloten: de mooiste organisaties van Nederland en daar zijn wij trots op! Deze organisaties zijn over allerlei branches verdeeld: telecom, energie, financiële dienstverlening, overheid, retail, e-commerce en facilitaire contactcenters. Gezien het grote aantal mensen dat werkzaam is in onze sector, zo’n 150.000, hebben we op dat vlak een serieuze verantwoordelijkheid.

Meer evenementen

Bekijk volledige agenda
hoe krijg je de belofte van AI werkend
14 nov

Door PvKO in Almere

Hoe krijg je de belofte van AI werkend? 

Bekijk evenement:
Marketing Insights onderzoek en analytics
14 nov

Door MOA in Almere

Marketing Insights, onderzoek en analytics

Bekijk evenement:
Klant energieke organisatie
14 nov

Door Beeckestijn Business School in Almere

De klant energieke organisatie

Bekijk evenement:
Contact