Laden Evenementen

Wie maken jouw bedrijf Xceptional? Dat zijn je medewerkers. Zij kunnen de klantervaring maken of breken. Maar hoe krijg je jouw medewerkers zo klantvriendelijk mogelijk? Dat leer je op het SAMR-seminar ‘Klantvriendelijkste Medewerker van het Jaar’.

Seminar klantvriendelijk denken en handelen

Gerrit Piksen van SAMR en collega’s laten op 10 oktober 2019 in Leusden aan de hand van concrete cases zien hoe jij je medewerkers motiveert tot ultiem klantvriendelijk denken en handelen.

Verkiezing klantvriendelijkste medewerker van het jaar

Verder maakt SAMR op dit seminar bekend wie dit jaar wordt verkozen tot ‘Klantvriendelijkste Medewerker van het Jaar’. Mis dit dus niet.

Leer ook meer over klantvriendelijkheid, innovatie in menselijke en digitaal klantcontact op het Social Service Congres 2019

Meer evenementen

Bekijk volledige agenda
Fake News - Kayla Velasquez
10 okt

Door Digital Wednesday in Leusden

Fake News – Digital Wednesday

Bekijk evenement:
How to make it work 2019 - IAB Nederland
10 okt

Door IAB in Leusden

How To Make It Work 2019 – #HTMIW19

Bekijk evenement:
038 Digital Zwolle over Digitale Transformatie
10 okt

Door Stichting 038 Digital in Leusden

038 Digital #3 Digitale transformatie

Bekijk evenement:
Contact