- Dit evenement is voorbij.
Tijdens KCC Interactief krijg je op één dag meer zicht en grip op klantgerichtheid, klantcontact en dienstverlening voor nu en in de toekomst.
Masterclass klantgerichtheid
Tijdens de masterclass klantgerichtheid:
- Leer je jouw organisatie te transformeren van statisch naar dynamisch
- Ontdek je hoe je klantgerichtheid kan bevorderen in tijden van onzekerheid
- Ontdek je de kracht van effectieve social care
- Wordt actuele thematiek behandeld door middel van theorie- én praktijksessies
KCC Interactief
Er komen verschillende onderwerpen uitgebreid aan bod gedurende deze dag.
Wendbaarheid en weerbaarheid in tijden van verandering
De coronacrisis heeft ons laten zien hoe belangrijk klantcontactcentra zijn. In een tijd van plotselinge verandering hebben inwoners en/of klanten enorm veel vragen en behoefte aan menselijk contact. Dat legt grote druk op de klantcontactcentra.
- Hoe houden we grip op de groeiende behoefte aan contact?
- Hoe schalen we effectief op tijdens een plotselinge verandering of crisis?
- Wat kun je doen om het menselijke contact te bewaken?
- Hoe bevorderen we de klantgerichtheid en klantrelatie in tijden van onzekerheid?
Ontzorgen met social care
Bij social care, ook wel webcare genoemd, komt meer kijken dan alleen reageren via Facebook en of Twitter. Of je nu bij de overheid of in het bedrijfsleven werkt, social care vormt de oren en ogen van jouw organisatie. Met de juiste social care manage je online interacties met als doel de verbetering van huidige klantcontacten en het starten van nieuwe contacten.
- Wat is het verschil tussen social care en gewoon klantcontact?
- Waar positioneer je social care in de organisatie?
- Welke (specifieke) competenties stelt social care?
- Hoe sla je de juiste toon aan?
Programma
Docent van deze dag is Jerry Downing. De grondlegger van webcare en WhatsApp als servicekanaal bij Transavia en waar hij zijn sporen als (webcare) manager heeft verdiend. Veel gevraagde, enthousiaste en bevlogen social media-trainer en –spreker die het belangrijk vindt om te onderzoeken en te spiegelen.
Sharon Braam verzorgt een inspirerende praktijkcase over de employee experience bij VANAD Group. Thuiswerken? Dat kan niet in onze business. Een vraag waar Vanad Engage tot 2020 een duidelijk antwoord op had. Als facilitair bedrijf voor het bedienen van de (gehele) klantenservice voor verschillende bedrijven en instanties was thuiswerken eerder een uitzondering dan regel. Toch is het gelukt en bewezen dat het kan. Sharon bespreekt in deze case hoe Vanad Engage van een klassiek ingericht klantcontact centrum is overgegaan naar een hybride model. Wat betekende deze stap voor de (gehele) organisatie, vooral op menselijk niveau? Hoe manage je je team, maar vooral wat is nodig om op afstand toch verbonden te blijven met elkaar