Laden Evenementen
  • Dit event is voorbij.

Het KCC Congres is al 10 jaar een uniek congres over klantcontact, dienstverlening, communicatie en participatie in overheidsorganisaties. Elk jaar komen 200 bezoekers bijeen voor inspirerende bijdragen van top sprekers en het uitwisselen van praktijkervaringen. Het thema voor het KCC congres 2019 is de menselijke factor in (digitaal) klantcontact.

De menselijke factor in (digitaal) klantcontact

Overheidsorganisaties zijn volop bezig met de verdergaande professionalisering rondom klantcontact, dienstverlening, communicatie en participatie. Hoe geven we handen en voeten aan deze veranderingen? Welke keuzes maken we in het doorontwikkelen van e-dienstverlening? Wat doen we om de klantervaring te verbeteren? Hoe bewaak je het menselijk contact in een digitaliserende samenleving? En wat betekent dat voor het geluk van medewerkers?

Met als keynote sprekers: Renata Verloop, Sydney Brouwer, Johan de Jager en Patrick van Hees.

Ontdek het tijdens de 10e editie van het KCC Congres op 8 oktober in het Spant te Bussum. Benieuwd geworden naar het programma van het KCC congres 2019? Bekijk het via deze link.

Meer evenementen

Bekijk volledige agenda
Influencer marketing
8 okt

Door Stichting 038 Digital in Bussum

Meetup: Influencer Marketing

Bekijk evenement:
Internet abuse
8 okt

Door SIDN in Bussum

SIDN TechTalk: Internet Abuse

Bekijk evenement:
Digitale transformatie
8 okt

Door Unie van Waterschappen in Bussum

Digitale transformatie Waterschappen

Bekijk evenement:
Contact