Laden Evenementen
  • Dit event is voorbij.

Het KCC Congres is al 10 jaar een uniek congres over klantcontact, dienstverlening, communicatie en participatie in overheidsorganisaties. Elk jaar komen 200 bezoekers bijeen voor inspirerende bijdragen van top sprekers en het uitwisselen van praktijkervaringen. Het thema voor het KCC congres 2019 is de menselijke factor in (digitaal) klantcontact.

De menselijke factor in (digitaal) klantcontact

Overheidsorganisaties zijn volop bezig met de verdergaande professionalisering rondom klantcontact, dienstverlening, communicatie en participatie. Hoe geven we handen en voeten aan deze veranderingen? Welke keuzes maken we in het doorontwikkelen van e-dienstverlening? Wat doen we om de klantervaring te verbeteren? Hoe bewaak je het menselijk contact in een digitaliserende samenleving? En wat betekent dat voor het geluk van medewerkers?

Met als keynote sprekers: Renata Verloop, Sydney Brouwer, Johan de Jager en Patrick van Hees.

Ontdek het tijdens de 10e editie van het KCC Congres op 8 oktober in het Spant te Bussum. Benieuwd geworden naar het programma van het KCC congres 2019? Bekijk het via deze link.

Meer evenementen

Bekijk volledige agenda
hoe krijg je de belofte van AI werkend
8 okt

Door PvKO in Bussum

Hoe krijg je de belofte van AI werkend? 

Bekijk evenement:
Marketing Insights onderzoek en analytics
8 okt

Door MOA in Bussum

Marketing Insights, onderzoek en analytics

Bekijk evenement:
Klant energieke organisatie
8 okt

Door Beeckestijn Business School in Bussum

De klant energieke organisatie

Bekijk evenement:
Contact