Laden Evenementen
  • Dit evenement is voorbij.

Klantgedreven

De weg naar een organisatie die tot in de puntjes klantgedreven en customer centric is, is niet voor elke organisatie vanzelfsprekend. Silo’s en oude mechanismen doorbreken en beslechten, in alles wat je doet de klant centraal stellen. Hoe elimineer je zaken die klantgerichtheid belemmeren?

Samenwerken

Samenwerken is een organisatiecapaciteit die ontwikkeld en onderhouden dient te worden… In het nastreven van een continu positieve klantervaring die een winstgevende, goed draaiende organisatie levert. Hoe krijg je ‘iedereen’ mee in de organisatie?

 

 

 

Tags

Tip

Bekijk ook congressen, symposia, seminars en masterclasses op congresagenda.nl

Meer evenementen

Bekijk volledige agenda
data-driven-marketing
8 dec

Door FrankWatching in

Data-driven marketing (basis)

Bekijk evenement:
de-beste-werkplek-voor-klantcontactmedewerkers
8 dec

Door Klantenservice Federatie (KSF) in

De beste werkplek voor klantcontactmedewerkers

Bekijk evenement:
Inclusief-onderzoek
15 dec

Door Gebruiker Centraal in

Het belang van inclusief onderzoek

Bekijk evenement:
Contact