Laden Evenementen
  • Dit evenement is voorbij.

Klantgedreven

De weg naar een organisatie die tot in de puntjes klantgedreven en customer centric is, is niet voor elke organisatie vanzelfsprekend. Silo’s en oude mechanismen doorbreken en beslechten, in alles wat je doet de klant centraal stellen. Hoe elimineer je zaken die klantgerichtheid belemmeren?

Samenwerken

Samenwerken is een organisatiecapaciteit die ontwikkeld en onderhouden dient te worden… In het nastreven van een continu positieve klantervaring die een winstgevende, goed draaiende organisatie levert. Hoe krijg je ‘iedereen’ mee in de organisatie?

 

 

 

Meer evenementen

Bekijk volledige agenda
Klantcontact
12 mrt

Door Klantenservice Federatie (KSF) in

Webinar: Effecten COVID-19 op klantcontact

Bekijk evenement:
Leiderschap
12 mrt

Door Aedes in

Webinar: Leiderschap in disruptieve tijden #hoedan?

Bekijk evenement:
Copycat
12 mrt

Door Dirkzwager in

Copycats op internet – wat kunt u doen?

Bekijk evenement:
Contact