Laden Evenementen
  • Dit evenement is voorbij.

Human touch

Digital first heeft veel impact op de human touch. Het geeft ruimte voor een persoonlijke aanpak en legt de lat voor echte mensgerichte interactie hoog. Basis hiervoor is een medewerkersgroep die gemotiveerd is en verbonden. Gelukkige medewerkers leiden tot aanzienlijk hogere klantwaardering.

Echter, oprechte aandacht voor de mens in de medewerker? Hoe zorg je hiervoor? Hoe zorg je ervoor dat de mens-zijn knop niet uitgaat bij het binnenkomen in het werk? Hoe haal je de juiste mensen binnen en misschien nog wel belangrijker, hoe houd je ze binnen?

Hoe verbind je je mensen aan de missie van het bedrijf en maak je dit waar? Is dat een aanpak die je top down neerzet of leg je de verantwoordelijkheid vooral bij de frontliner zelf neer?

Klantgericht

Daan Noordeloos is avondvoorzitter en discussieleider. Zijn doel is de inzichten van deze avond zo concreet mogelijk voor jou te maken door met de sprekers in gesprek te gaan de brug te slaan naar jouw klantgerichte organisatie!

Customer Experience

Pauline Bron, Customer Experience Manager bij NS, is de grondlegger van de eerste customer journey over de emotionele behoeften en wensen van klanten, de basis voor CX bij NS. Voor haar zit Customer Experience in het daadwerkelijk waarmaken in de reis van de klant, dat lukt niet door erover te praten maar door te doen. Pauline focust zich met gastvrijheid op vaker een waardevol contact tussen NS medewerkers en klanten. Daarvoor ontwikkelt ze vanuit haar kennis over gedragsverandering interventies en concepten die medewerkers bewegen en prikkelen. Resultaat is meer werkplezier en een hogere klantwaardering!
Pauline zal tijdens haar presentatie een toelichting geven over de transformatie van controleur naar gastheer. Vanuit haar praktijk case ‘klantgericht omroepen’ zal Pauline haar ervaringen en lessen delen over hoe ze dit bij NS met succes hebben aangepakt.

Leiderschap

Hans de Wolff, algemeen directeur van SUSA flexibel studentenwerk, vertelt een persoonlijk verhaal over zijn visie op klantgerichtheid, Service Excellence, persoonlijke dienstverlening en de rol van visie en leiderschap bij het succesvol implementeren van een klantgerichte cultuur. Rode draad is hoe oprechte aandacht voor de mens in de medewerker het verschil maakt: inspireren, ontzorgen, faciliteren, ruimte geven, waardoor de medewerker in het moment het verschil voor de klant kan maken.

Tags

Tip

Bekijk ook congressen, symposia, seminars en masterclasses op congresagenda.nl

Meer evenementen

Bekijk volledige agenda
Sleutelfiguren bij ontwikkeling
1 dec

Door Gebruiker Centraal in

Je doelgroep écht bereiken? Maak gebruik van sleutelfiguren

Bekijk evenement:
data-driven-marketing
8 dec

Door FrankWatching in

Data-driven marketing (basis)

Bekijk evenement:
de-beste-werkplek-voor-klantcontactmedewerkers
8 dec

Door Klantenservice Federatie (KSF) in

De beste werkplek voor klantcontactmedewerkers

Bekijk evenement:
Contact