Laden Evenementen
  • Dit evenement is voorbij.

Customer Experience

Aandacht is er voor CX, Customer Experience, daar kan geen organisatie nog omheen.
Maar wat levert een punt NPS-stijging dan op voor de omzet / Ebita? Zijn er voorbeelden van bewijsmateriaal? Hoe toon ik het aan in mijn organisatie? Er zijn onderzoeken tussen CX en loyalty en engagement, maar heeft het ook een kostenverlagend effect? Aan de andere kant is het ook een lastige klus een lifetime value te becijferen, waar je de investeringen aan CX zou kunnen ophangen.

Deze online inspiratiesessie gaat over de zin en onzin van CX business cases die de waarde aantonen. Maar… over welke waarden hebben we het eigenlijk?

Meer evenementen

Bekijk volledige agenda
Social media
21 jan

Door Gebruiker Centraal in

Tweede Kamerverkiezingen

Bekijk evenement:
Clinic klantgericht ondernemen
22 jan

Door Beeckestijn Business School in

Klantgericht ondernemen in een high-performing omgeving

Bekijk evenement:
Clinic toepassen AI
22 jan

Door Beeckestijn Business School in

A.I. toepassen binnen marketing? Zo doe je dat!

Bekijk evenement:
Contact