Laden Evenementen

Customer Experience

Aandacht is er voor CX, Customer Experience, daar kan geen organisatie nog omheen.
Maar wat levert een punt NPS-stijging dan op voor de omzet / Ebita? Zijn er voorbeelden van bewijsmateriaal? Hoe toon ik het aan in mijn organisatie? Er zijn onderzoeken tussen CX en loyalty en engagement, maar heeft het ook een kostenverlagend effect? Aan de andere kant is het ook een lastige klus een lifetime value te becijferen, waar je de investeringen aan CX zou kunnen ophangen.

Deze Inspiratiesessie gaat over de zin en onzin van CX business cases die de waarde aantonen. Maar… over welke waarden hebben we het eigenlijk?

  • De toegang voor Leden van PvKO is gratis, Niet-Leden betalen € 195,- (excl. BTW) voor het event. 

Meer evenementen

Bekijk volledige agenda
Bingemarketing - content marketing a la Netflix
8 apr

Door Media Villa Arnhem in

Bingemarketing: Content marketing á la Netflix

Bekijk evenement:
Succesvol community
8 apr

Door Beeckestijn Business School in

Hoe zet je een community op en maak je deze succesvol?

Bekijk evenement:
Marketing automation
8 apr

Door Stichting 038 Digital in

Marketing Automation

Bekijk evenement:
Contact