Laden Evenementen

Customer Experience

Aandacht is er voor CX, Customer Experience, daar kan geen organisatie nog omheen.
Maar wat levert een punt NPS-stijging dan op voor de omzet / Ebita? Zijn er voorbeelden van bewijsmateriaal? Hoe toon ik het aan in mijn organisatie? Er zijn onderzoeken tussen CX en loyalty en engagement, maar heeft het ook een kostenverlagend effect? Aan de andere kant is het ook een lastige klus een lifetime value te becijferen, waar je de investeringen aan CX zou kunnen ophangen.

Deze online inspiratiesessie gaat over de zin en onzin van CX business cases die de waarde aantonen. Maar… over welke waarden hebben we het eigenlijk?

Meer evenementen

Bekijk volledige agenda
Communiceren op afstand met SH/D
13 mei

Door EventBrite in

Webinar: Communiceren op afstand met SH/D

Bekijk evenement:
Innovatie Customer Experience
13 mei

Door DenkProducties in

Thuiswerkseminar: Innovatie in Customer Experience

Bekijk evenement:
Internationaal opschalen
13 mei

Door Growth Hub in

Webinar: Scaling Internationally with Growth Hacking

Bekijk evenement:
Contact