Laden Evenementen

Deze inspiratiesessie staat de NPS centraal. De Net Promoter Score, afgekort NPS, is een eenvoudige manier om de klantenloyaliteit te meten van een onderneming.

NPS

Op elk touchpoint de NPS uitvragen gaat in de richting van ‘klantje pesten’. En wat doe je daar dan feitelijk mee? Roept ook in jouw organisatie het daarbij automatisch grijpen naar voor de hand liggende prestatiemaatstaven als NPS weerstand op? De consument wordt enquête-moe. Ook intern kan de NPS negatieve reacties oproepen; aangezien de NPS al snel gekoppeld wordt aan customer service.

Customer Insights

Is het niet verstandiger en meer effectief om naar alternatieve manieren van klantinzicht te grijpen: tekstmining, speech-analytics, (open source) data, gedragsanalyses die tot waardevolle inzichten leiden. En hoe vang je emoties eigenlijk in cijfers? En belangrijker nog, hoe kom je vanuit de verkregen inzichten tot actie?

Krijg antwoord op al je vragen tijdens deze inspiratiesessie op 12 mei.

Meer evenementen

Bekijk volledige agenda
Bingemarketing - content marketing a la Netflix
12 mei

Door Media Villa Arnhem in

Bingemarketing: Content marketing á la Netflix

Bekijk evenement:
Succesvol community
12 mei

Door Beeckestijn Business School in

Hoe zet je een community op en maak je deze succesvol?

Bekijk evenement:
Marketing automation
12 mei

Door Stichting 038 Digital in

Marketing Automation

Bekijk evenement:
Contact