Laden Evenementen
  • Dit event is voorbij.

Op 3 september 2019 organiseert IAB voor de vierde keer het succesvolle congres ‘How To Make It Work’: het congres waarbij je in één dagdeel volledig wordt bijgepraat over de ontwikkelingen en innovaties binnen de digitale markt in Nederland (en daarbuiten).

Digitale ontwikkelingen en innovaties

De sprekers op ‘How To Make It Work’ doen voorspellingen, laten praktijkcases zien of verkondigen een baanbrekende filosofie, maar de essentie is dat het principe erachter óók uitgelegd wordt. Wat werkt en wat werkt niet? Wat zijn de do’s en de dont’s op de verschillende onderwerpen? Wij willen dat jij na ons congres ook met de opgedane kennis over digitale ontwikkelingen en innovaties aan de slag kunt.

Kortom: het belooft weer een inspirerende middag te worden. Moderator van deze dag niemand minder is dan IAB Nederland-veteraan Igor Beuker.

Iedereen is welkom op ‘How to make it work‘ 2019 vanaf 14.00 uur in de Tolhuistuin in Amsterdam. Het inhoudelijke programma start om 14.00 en eindigt om 17.30 uur met aansluitend een feestelijke borrel. Tickets voor leden zijn 40% van de aangegeven prijs.

Programma

13.30 – 14.00 uur Inloop
14.00 – 14.10 uur Opening door Igor Beuker en Nathalie Peters
14.10 – 14.35 uur Laurens van de Vijver – Digitale Transformatie Ajax ​
14.35 – 15.00 uur Anneka Gupta – How to build a Tech Company?​
​15.00 – 15.25 uur ​Sam Crowther – The Power of Personalisation​
​15.25 – 15.50 uur ​​Pauze
​15.50 – 16.15 uur ​​Jaqueline Smit – Technologie, media en change #watnu​
16.15 – 16.45 uur ​Richard van Hooijdonk – Trends in 2030
​16.45 – 16.50 uur ​Overgang naar IJzaal
​​16.50 – 17.30 uur ​​Marianne Zwagerman – Talkshow met o.a. Marion Koopman, Lauren van der Heijden, Otto van der Harst, Kees Verhoeven en David Verschoor
​17.30 – 19.00 uur ​​​​​Borrel

Igor Beuker over de toekomst van digital advertising en marketinginnovatie

IAB Nederland-directeur Wendy Pouw sprak met Igor Beuker, moderator van de dag, over zijn visie op trends en de toekomst van digital advertising en marketing innovatie. Wat verwacht Igor dat er in het digitale marketing-ecosysteem gaat gebeuren in 2019 en 2020? En wat kunnen de 250 bezoekers van HTMIW die middag verwachten? Lees het interview

Over IAB Nederland

IAB Nederland is dé onafhankelijke branchevereniging voor digital advertising en marketinginnovatie. Aan de ruim 200 adverteerders, mediabureaus, publishers, technologieleveranciers en creatieve bureaus die bij ons zijn aangesloten, bieden wij inzicht, kennis en een netwerk. Dit doen we door samen met hen ontwikkelingen en trends in de markt te duiden en waar mogelijk standaardisering, wetgeving en (zelf)regulering mede te bepalen of te beïnvloeden.

Als vereniging staan we voor duurzame groei van het digitale-marketingecosysteem. Ons streven is om in nauwe samenwerking met de gehele keten, van adverteerders, ad tech-partijen en uitgevers, een omgeving te creëren waarin iedereen kan floreren en groeien. Maar bovenal waarin ruimte is voor onderling vertrouwen en begrip. Door continu met elkaar in gesprek te blijven werken we samen naar de ideale werkomgeving waarin de consument op een sympathieke en respectvolle manier wordt bereikt.

Meer evenementen

Bekijk volledige agenda
Iedereen CEO - CEO App T-Mobile door Ruud Huigsloot
3 sep

Door Oberon in Amsterdam

Hoe je van je medewerkers échte ambassadeurs maakt

Bekijk evenement:
Digital Wednesday
3 sep

Door Digital Wednesday in Amsterdam

Digital Wednesday | Exploring the edges of Digital Design

Bekijk evenement:
Introdans beweegt je! - Evert Burgrave over marketing & Communicatie
3 sep

Door Media Villa Arnhem in Amsterdam

introdans beweegt je!

Bekijk evenement:
Contact