Laden Evenementen

Thuiswerken, voor sommigen een zegen, voor anderen een vloek. Vooral in de donkere wintermaanden blijkt dat het voor veel professionals best lastig is om structureel thuis te moeten werken. Voor de sociale collega’s binnen klantcontact geldt dit wellicht nog wel meer dan voor andere medewerkers.

Vitaal en betrokken

Met deze online, maar lekker interactieve sessie, wil de Klantenservicefederatie inzicht geven in hoe je je team vitaal en betrokken houdt in deze moeilijke omstandigheden.

Hidde de Vries geeft raad. Hidde is auteur van het boek ‘Work smart, Play smart’, TEDx spreker en columnist bij RTLZ. Als één van Nederlands meest vooraanstaande experts aangaande vitaliteit en welbevinden van medewerkers helpt hij met zijn bedrijf ‘The Recharge Company’ organisaties fit en betrokken te blijven.

 

Meer evenementen

Bekijk volledige agenda
Scenarioplanning
18 jan

Door Aedes in

Webinar Data Science

Bekijk evenement:
Bits-of-you
23 jan

Door Nemo Kennislink in

Bits of You

Bekijk evenement:
service excellence
31 jan

Door Customer Talk in

Training: Service Excellence in de praktijk

Bekijk evenement:
Contact