Laden Evenementen
  • Dit evenement is voorbij.

Vragen zoals, waar is de afdeling communicatie mee bezig? Waarom moet ik zoveel zelf doen? En kan die club niet toe met minder mensen? Je herkent ze vast!

Organiseren van communicatie

In veel organisaties spelen vragen over de (ideale) inrichting van de communicatiefunctie. Communicatieprofessionals mogen dan goed zijn in hun vak, een zorgvuldige verbinding met de verwachtingen in de organisatie en de bijdrage aan de strategische doelen wordt lang niet altijd gemaakt.

Toegevoegde waarde van communicatie

Patrick Dekkers, managing partner van HVR Group, gaat in dit webinar in op de vraag hoe je communicatie organiseert. Hij laat zien hoe je binnen jouw organisatie het gesprek kunt voeren over de toegevoegde waarde van communicatie.

  • Op welke criteria kan ik prioriteren?
  • Hoe maak ik de organisatie communicatiever?
  • Hoe krijg ik voldoende capaciteit?

Daarbij gaat hij ook nog kort in op het gehele proces om de communicatie te organiseren.

Meer evenementen

Bekijk volledige agenda
data-driven-marketing
8 dec

Door FrankWatching in

Data-driven marketing (basis)

Bekijk evenement:
de-beste-werkplek-voor-klantcontactmedewerkers
8 dec

Door Klantenservice Federatie (KSF) in

De beste werkplek voor klantcontactmedewerkers

Bekijk evenement:
Inclusief-onderzoek
15 dec

Door Gebruiker Centraal in

Het belang van inclusief onderzoek

Bekijk evenement:
Contact