Laden Evenementen
  • Dit evenement is voorbij.

Growth Marketing

Growth Marketing Event is hét jaarlijkse event over datagedreven, creatieve marketing. Tijdens deze 3e editie van de voormalige Customer Data Conference draait het om hoe je als business exponentieel kunt groeien. Met betrouwbare (first party) data als vertrekpunt én voedingsbron voor een optimale, gepersonaliseerde klantervaring.

Mindset

Aan de hand van relevante cases ontdek je hoe je met de growth marketing-mindset meer leads en conversie kunt krijgen en hoe de customer life value, een van de belangrijkste metrics voor bedrijven, zorgt voor meer binding, loyaliteit en omzet. Welke stappen moet je nemen om dit allemaal goed te organiseren? Welke marketingprocessen wil je automatiseren?

Data driven marketing

Marketing draait om de juiste boodschap aan de juiste persoon, op de juiste plek en tijd. Voor de optimale klantervaring moeten je klantdata dus van topkwaliteit zijn. Hoe bereik je met data driven marketing dat mensen nóg beter geholpen zijn en zo de conversie wordt verhoogd? En welke stappen moet je nemen om alles goed te organiseren?

Analytics

Ontdek tijdens het Growth Marketing Event hoe je met de juiste aanpak van data analytics & marketing automation kunt groeien als customer centric organisatie. Of je nu klein of groot bent, B2C of B2B-speler.

Sprekers

Hoe Rabobank werkt vanuit de journey – mét de inzet van first party data

Als Head of Customer Service bij Rabobank is Maarten Kolkman verantwoordelijk voor de klantbediening in alle contactkanalen, voor zowel zakelijke als particuliere klanten. Hij heeft een achtergrond in Sociale Wetenschappen en Marketing, en is jarenlang bij Rabobank werkzaam geweest als Head of Marketing Development. In die functie heeft hij marketing als integrale bedrijfsfunctie verder ontwikkeld en aan de digitalisering van marketing in de eigen- en paid kanalen gebouwd.

Waarom asynchroon werken een voorwaarde is voor succesvolle growth marketing

Kun je Growth Marketing succesvol inzetten als je zelf nog volgens oude patronen werkt? Patrick Klerks, één van de oprichters van Online Slimmerik, denkt van niet. In zijn collectief wordt niet vergaderd, is er geen kantoor en zijn er geen werktijden. Hij richt samen met zijn klanten de marketingcampagnes asynchroon in. In deze workshop bespreekt hij drie belangrijke voorwaarden voor het succesvol opzetten van Growth Marketing in een hybride vorm: (1) Kill the Campaign, (2) het Reactieve Patroon en (3) Dromen boven Dollars.

Kennisdeling, innovatie & een slimme samenwerking

Fingerspitz is een datagedreven online marketingbureau met kantoren in Breda en Eindhoven​. De kracht zit hem in kennisdeling, innovatie & een slimme samenwerking. Samen super slim.​ Met meer dan 45 professionals wordt er gewerkt vanuit de klantdoelstellingen, en komen ze tot een toegespitste strategie en kanaalmix, voor een superieur resultaat. Jaap Jacobs is eigenaar van Fingerspitz.

Groei door focus: hoe kies je een goede North Star Metric?

Omzetgroei is een veelgekozen groeidoelstelling. Maar wist je dat het realiseren van klantwaarde je organisatie op de lange termijn veel meer oplevert? Aan de hand van zijn klankproject TikTok en voorbeelden van AirBnB en Spotify, leert Ward van Gasteren je een goede focus te ontwikkelen: een North Star Metric die zorgt voor duurzame groei.

Dezelfde tech, maar toch onderscheidend van je concullega, hoe doe je dat?

In de basis heeft elke adverteerder toegang tot dezelfde tech. Onderscheidend vermogen kan gerealiseerd worden door de tech anders in te zetten en eventueel eigen data toe te voegen. Welke opties zijn er en wat levert dit op wat betreft measurement en audiences? Hedwich de Groot, Audience and Measurement Specialist bij Google, bespreekt het met je. Daarnaast zijn er vast nog een aantal nieuwtjes rondom de privacy sandbox die zij graag ook met je deelt.

Welke impact heeft maatschappelijke onrust op jouw organisatie? 4 provocatieve Gartner-scenario’s

Maatschappelijke onrust neemt wereldwijd toe. Dat heeft ook impact op het bedrijfsleven. Omdat je als organisatie onder een vergrootglas ligt, kun je al snel onder vuur komen te liggen. Met onder meer reputatieschade en veelal hoge kosten als gevolg. Hoe beïnvloeden sociale en maatschappelijke trends de digital marketing van je organisatie? Welke kansen liggen er op het vlak van purpose-driven marketing? En hoe ga je als marketeer om met de ‘voice of society’? Frank Buytendijk, Distinguished VP en Gartner Fellow, neemt je mee tijdens zijn Keynote.

Tags

Tip

Bekijk ook congressen, symposia, seminars en masterclasses op congresagenda.nl

Meer evenementen

Bekijk volledige agenda
verbindingsfestival-2022
7 jul

Door Acquire Publishing B.V. in Utrecht

Verbindingsfestival 2022

Bekijk evenement:
Duurzame inzetbaarheid in klantcontact
7 jul

Door Klantenservice Federatie (KSF) in Utrecht

De do’s en don’ts van het automatiseren van klantcontact

Bekijk evenement:
freelanceFest
8 jul

Door Fring.Work in Utrecht

FreelanceFest

Bekijk evenement:
Contact