Laden Evenementen

Chat, messaging, voice, AI & chatbots

Mensen zoeken steeds vaker contact met organisaties via chat & social messaging, en verwachten ook hier realtime en persoonlijke service. Het verandert de manier waarop bedrijven en overheden communiceren. En daar komen de ontwikkelingen in geautomatiseerd klantcontact, via chatbots en voice, nog eens bovenop.

Conversational Conference

Organisaties die online de conversatie durven aangaan en de automatisering van klantcontact juist kunnen toepassen, zijn de winnaars van morgen. Wil jij ook meer tevreden klanten en een future-proof conversational strategie? Bezoek dan deze 5e editie van Conversational Conference online! Tijdens deze virtuele editie waan je je op een conferentie zoals altijd: check in bij keynotes en kies zelf naar welke breakout-sessies je gaat. Frankwatching biedt je de tools om vragen te stellen aan sprekers en om te connecten.

Opening

Frans Reichardt, ‘de klantenluisteraar’ en auteur van ‘Blije klanten bijten niet‘, helpt de klantbeleving, klanttevredenheid en klantwaarde door de klant centraal te stellen. Vanuit de overtuiging dat loyaliteit ván de klant begint bij loyaliteit áán de klant.

Keynote

Klanten die positief over je bedrijf spreken, zijn een eerste stap naar succes. Hoe kun je die conversaties beter managen in een wereld vol digitale mogelijkheden? Steven Van Belleghem nodigt je uit om na te denken over ‘the day after tomorrow’ en deelt 3 must-have investeringsassen. Hij is dé expert in klantgerichtheid in de digitale wereld. Hij is een ervaren keynote-spreker en auteur van o.a. ‘Customers the day after tomorrow‘.

Meer evenementen

Bekijk volledige agenda
Leiderschap
24 sep

Door Klantenservice Federatie (KSF) in

Webinar: Leiderschap

Bekijk evenement:
Burgerzaken
24 sep

Door A&O Fonds Gemeenten in

Burgerzaken in Beweging

Bekijk evenement:
innovatie gemeenten
24 sep

Door A&O Fonds Gemeenten in

Online Minicollege over Innovatie

Bekijk evenement:
Contact