Laden Evenementen
  • Dit evenement is voorbij.

Chat, messaging, voice, AI & chatbots

Mensen zoeken steeds vaker contact met organisaties via chat & social messaging, en verwachten ook hier realtime en persoonlijke service. Het verandert de manier waarop bedrijven en overheden communiceren. En daar komen de ontwikkelingen in geautomatiseerd klantcontact, via chatbots en voice, nog eens bovenop.

Conversational Conference

Organisaties die online de conversatie durven aangaan en de automatisering van klantcontact juist kunnen toepassen, zijn de winnaars van morgen. Wil jij ook meer tevreden klanten en een future-proof conversational strategie? Bezoek dan deze 5e editie van Conversational Conference online! Tijdens deze virtuele editie waan je je op een conferentie zoals altijd: check in bij keynotes en kies zelf naar welke breakout-sessies je gaat. Frankwatching biedt je de tools om vragen te stellen aan sprekers en om te connecten.

Opening

Als genomineerd dagvoorzitter van het jaar behoort Ronnie Overgoor tot de top van Nederland. Met zijn energiek enthousiasme, aanstekelijke humor, scherpte en ontspannen interactie scoort Ronnie consequent zeer hoge ogen op congressen, evenementen, in webinars en bij award uitreikingen.

Keynote

Klanten die positief over je bedrijf spreken, zijn een eerste stap naar succes. Hoe kun je die conversaties beter managen in een wereld vol digitale mogelijkheden? Steven Van Belleghem nodigt je uit om na te denken over ‘the day after tomorrow’ en deelt 3 must-have investeringsassen. Hij is dé expert in klantgerichtheid in de digitale wereld. Hij is een ervaren keynote-spreker en auteur van o.a. ‘Customers the day after tomorrow‘.

Sprekers

  • Chi Fung – SAFe Product ManagerAegon – IT Business Automation : Chatbots en robotisering in klantcontact
  • Lee Boonstra – Applied AI Engineer and Developer AdvocateGoogle : Improve your customer care by building an AI bot platform
  • Fredrik Lemming – Sales directorTelia ACE / DDM Consulting : Robotics for agent-assistance
  • Deborah Krabbé-Wietzes – Head of Customer Experience and User Experience ABN AMRO : Creëer de optimale digitale (zakelijke) klantreis
  • Alexander de Ruiter – CEOOBI4wan : 10 best practices van top bedrijven
  • Margit van Paridon – Business Improvement Manager Customer CareEneco : De Voicebot als digitale gastvrouw: van PoC naar implementatie

Meer evenementen

Bekijk volledige agenda
Customer experience marathon
28 sep

Door Customer Talk in

Customer Experience Marathon

Bekijk evenement:
Top toerisme
28 sep

Door Toerisme Top in

Nationale Toerisme Top

Bekijk evenement:
Interactieve sessie klantreis inwoner gemeente
29 sep

Door Upstream in

De perfecte klantreis van inwoners

Bekijk evenement:
Contact