Laden Evenementen
  • Dit evenement is voorbij.

Meer dan 60% van de kinderen op de basisschool komt in functies te werken die nu nog niet eens bestaan. Dat geeft wel aan hoe sterk werk verandert. Dat geldt ook voor het werken in klantcontact. Hoe krijg je medewerkers mee in veranderingen en maak je ze duurzaam inzetbaar? Wat betekent het voor je (klantcontact)organisatie en hoe krijg je het tussen de oren? Tijdens de KSF-expertsessie HR wordt het thema ‘Duurzame inzetbaarheid in klantcontact’ belicht vanuit de wetenschap en vanuit de praktijk.

Onderzoek ‘Ready for the Change’

Verschillende studies laten zien dat proactief loopbaangedrag bij mensen er voor zorgt dat ze beter om kunnen gaan met veranderingen in hun werk, beter (passend) werk vinden en meer loopbaansucces hebben. Dr. Anna van der Horst belicht duurzame inzetbaarheid vanuit de wetenschap. Zij heeft onderzoek gedaan over het versterken van pro-actief loopbaangedrag en het voorbereiden op veranderingen in werk.

Duurzame inzetbaarheid

Hoe start je met duurzame inzetbaarheid, wat levert het op en hoe helpt het in het behoud van medewerkers in het KCC? Eric Meier, manager customer service bij Cygnific, deelt de eerste ervaringen met duurzame inzetbaarheid in het contactcenter. En spreker Erik Marcelis, HR program manager bij KLM, is al enige tijd bezig met dit thema binnen KLM en deelt zijn visie en de inzichten van de afgelopen jaren.

Doelgroep en aanmelden

De expertsessie HR is vooral interessant als je werkzaam bent in een functie als CEO, HR-directeur, HR-manager of manager van een klantcontactorganisatie. Raak geïnspireerd en deel je ervaringen met vakgenoten. Op die manier profiteer je maximaal van deze KSF-expertsessie HR!

KSF

Upstream is lid van de KSF, de Klantenservice Federatie. Dit is een bruisende vereniging in een snel ontwikkelend vakgebied. Op het gebied van dienstverlening en communicatie met klanten zijn er voortdurend veranderende behoeften van klanten, technologische ontwikkelingen en  veranderingen in wet- en regelgeving. De positie van klantcontact in organisaties wordt mede daardoor elke dag belangrijker. De KSF behartigt de belangen van de leden en deelt kennis om samen verder te bouwen aan de ontwikkeling van het brede vakgebied.

Meer evenementen

Bekijk volledige agenda
Klantcontact
11 feb

Door Klantenservice Federatie (KSF) in

Webinar: Effecten COVID-19 op klantcontact

Bekijk evenement:
Leiderschap
11 feb

Door Aedes in

Webinar: Leiderschap in disruptieve tijden #hoedan?

Bekijk evenement:
Copycat
11 feb

Door Dirkzwager in

Copycats op internet – wat kunt u doen?

Bekijk evenement:
Contact