Laden Evenementen
  • Dit evenement is voorbij.

Wat betekent digitalisering voor klantcontact? En hoe breng je je kanaalstrategie in praktijk in een snel veranderende wereld vol innovatie en technologie? Op 10 maart organiseert de KSF samen met gastheer Webhelp de workshop ‘Digitale servicestrategie voor klantcontact’.

Digitalisering

KPN zet al enige tijd stappen in de digitalisering van klantcontact en maakt strategische keuzes voor kanalen: o.a. spelen keuzes voor voice en een slimme IVR daarin een belangrijke rol. Waarom zijn bepaalde keuzes gemaakt en wat leveren die tot nu toe op? Aan de hand van vier digitale service initiatieven worden de ervaringen gedeeld.

Digitale servicestrategie

Vervolgens wordt KPN’s case gebruikt en haar 4 initiatieven als basis voor de workshop. Hoe breng jij de digitale service strategie voor jouw organisatie in praktijk? Waar wil je graag naartoe? Door kennis te delen met vakgenoten in subgroepen, onder begeleiding van gastheer Webhelp, ga je de deur uit met concrete handvatten voor de digitale servicestrategie voor eigen organisatie.

Aanmelden

Deze sessie is uitsluitend bedoeld voor klantcontactverantwoordelijken die bezig zijn of willen gaan met digitale service strategie.

Meer evenementen

Bekijk volledige agenda
Klantcontact
10 mrt

Door Klantenservice Federatie (KSF) in

Webinar: Effecten COVID-19 op klantcontact

Bekijk evenement:
Leiderschap
10 mrt

Door Aedes in

Webinar: Leiderschap in disruptieve tijden #hoedan?

Bekijk evenement:
Copycat
10 mrt

Door Dirkzwager in

Copycats op internet – wat kunt u doen?

Bekijk evenement:
Contact