- Dit evenement is voorbij.
Wat betekent digitalisering voor klantcontact? En hoe breng je je kanaalstrategie in praktijk in een snel veranderende wereld vol innovatie en technologie? Op 10 maart organiseert de KSF samen met gastheer Webhelp de workshop ‘Digitale servicestrategie voor klantcontact’.
Digitalisering
KPN zet al enige tijd stappen in de digitalisering van klantcontact en maakt strategische keuzes voor kanalen: o.a. spelen keuzes voor voice en een slimme IVR daarin een belangrijke rol. Waarom zijn bepaalde keuzes gemaakt en wat leveren die tot nu toe op? Aan de hand van vier digitale service initiatieven worden de ervaringen gedeeld.
Digitale servicestrategie
Vervolgens wordt KPN’s case gebruikt en haar 4 initiatieven als basis voor de workshop. Hoe breng jij de digitale service strategie voor jouw organisatie in praktijk? Waar wil je graag naartoe? Door kennis te delen met vakgenoten in subgroepen, onder begeleiding van gastheer Webhelp, ga je de deur uit met concrete handvatten voor de digitale servicestrategie voor eigen organisatie.
Aanmelden
Deze sessie is uitsluitend bedoeld voor klantcontactverantwoordelijken die bezig zijn of willen gaan met digitale service strategie.