Laden Evenementen
  • Dit evenement is voorbij.

Wat betekent digitalisering voor klantcontact? En hoe breng je je kanaalstrategie in praktijk in een snel veranderende wereld vol innovatie en technologie? Op 10 maart organiseert de KSF samen met gastheer Webhelp de workshop ‘Digitale servicestrategie voor klantcontact’.

Digitalisering

KPN zet al enige tijd stappen in de digitalisering van klantcontact en maakt strategische keuzes voor kanalen: o.a. spelen keuzes voor voice en een slimme IVR daarin een belangrijke rol. Waarom zijn bepaalde keuzes gemaakt en wat leveren die tot nu toe op? Aan de hand van vier digitale service initiatieven worden de ervaringen gedeeld.

Digitale servicestrategie

Vervolgens wordt KPN’s case gebruikt en haar 4 initiatieven als basis voor de workshop. Hoe breng jij de digitale service strategie voor jouw organisatie in praktijk? Waar wil je graag naartoe? Door kennis te delen met vakgenoten in subgroepen, onder begeleiding van gastheer Webhelp, ga je de deur uit met concrete handvatten voor de digitale servicestrategie voor eigen organisatie.

Aanmelden

Deze sessie is uitsluitend bedoeld voor klantcontactverantwoordelijken die bezig zijn of willen gaan met digitale service strategie.

Meer evenementen

Bekijk volledige agenda
Veranderkracht
10 mrt

Door A&O Fonds Gemeenten in

Online festival: Summerschool 2020

Bekijk evenement:
NIMA Marketing Day
10 mrt

Door NIMA in

Nima Marketing Day 2020

Bekijk evenement:
Service Design Days
10 mrt

Door Koos Service Design in

Service Design Days

Bekijk evenement:
Contact