- Dit evenement is voorbij.
Gastvrijheid
De bewoners van Curaçao en andere eilanden zijn gastvrij en hartelijk. Je krijgt van iedereen een grote glimlach en een warm onthaal. Hoe is het echter met de gastvrijheid op websites, webshops en via social media? Krijgt de bezoeker daar dezelfde hartelijke ontvangst? Krijg je antwoord via Facebook op je vragen?
Digitale toegankelijkheid
Hoe zit het verder met de digitale toegankelijkheid? Kan iedereen de informatie lezen op je website en bestellingen of reserveringen doen? Ook mensen die minder goed kunnen lezen, minder ervaring met computers en mobiele telefoons hebben of bijv. blind of slechtziend zijn?
In deze sessie van Arne Keuning leer je hoe je:
- eenvoudig een gastvrije eerste kennismaking kunt bieden
- zelfs al in je bio op social media of in de Google zoekresultaten al een warm onthaal kunt bieden
- je zelfs de vreselijke ‘cookie-melding’ warm en nuttig kunt maken
- van oriëntatie, via bestelling tot hulp bij gebruik je er voor je bezoeker bent
- welke eenvoudige zaken je kunt toepassen om er echt voor iedere bezoeker kunt zijn.
- hoe andere organisaties denken over de toekomst van warm, menselijk en digitaal klantcontact.
Digitaal klantcontact
Arne Keuning licht o.a. kort zijn onderzoeken naar de ‘Stand van Webcare 2020‘ en ‘Digitaal vertrouwen in de overheid toe‘. Ook stipt hij ontwikkelingen in Customer Experience (CX) aan en gaat hij in op klantcontact in de vorm van webcare, live chat, chatbots, online klachtensites en reviews.
“Met webcare werk je aan je reputatie, branding, de loyaliteit van je klanten en daarmee ook aan de klanttevredenheid.” – Arne Keuning
Social Media Matters 2020 programma & sprekers
Op Social Media Matters 2020 spreken Mischa Koster, Marjolein Bongers, Eef Ouwehand, Cynthia Schulz, Kirsten Jassies, Pelpina Trip, Jocelyn Pearson, Juënney Holder, Marijke Hoos en Kim Swagemakers. Ze hebben speciale digitale workshops en masterclasses voor deze speciale editie gemaakt. Bekijk sprekers en programma